کد خبر : 1511449 | 22 اسفند 1396 ساعت 10:01 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

این بازی سرنوشت الوصل را مشخص می کند

سالمین: سه امتیاز بازی با پرسپولیس را می خواهیم

بازی با پرسپولیس برای الوصلی ها از این نظر مهم است که نتیجه این بازی، سرنوشت این تیم را در این گروه مشخص خواهد کرد.

سالمین: سه امتیاز بازی با پرسپولیس را می خواهیم

به گزارش " ورزش سه" الوصل امروز با تمام قوا به دنبال برد مقابل پرسپولیس است تا بتواند به جدول بازی های گروه C بازگردد. این تیم اکنون و قبل از برگزاری بازی برای پرسپولیس با سه شکست و بدون امتیاز قعرنشین است.

علی سالمین  بازیکن تیم الوصل معتقد است  تیم الوصل قدرت این را دارد که پرسپولیس را ببرد و به مسابقات برگردد. او  قبل از بازی با پرسپولیس گفت: «ما یک بازی سخت مقابل یک تیم خیلی خوب داریم اما در این بازی یک هدف داریم و آن برد و کسب اولین سه امتیاز است. به خصوص اینکه بازی در زمین خودمان و مقابل تماشاگران برگزار می شود. تماشاگرانی که به شکل قوی ما را حمایت خواهند کرد.»


سالمین همچنین گفت: «بازی امروز بازی مهمی برای ما است و من قول می دهم به تماشگرانمان که بیشترین تلاشمان را انجام بدهیم که بهترین بازی را به نمایش بگذاریم. آنچه مهم است اینکه بازی خوب ما باعث خواهد شد سه امتیاز را به دست بیاوریم.»


بازیکن باتجربه الوصل در ادامه نیز درباره پیش بینی اش از بازی گفت: «نتیجه بازی را نمی توان پیش بینی کرد اما من به تیممان اعتماد دارم. بازیکنان در شرایط خوبی هستند به خصوص که این بازی آینده ما را در این گروه مشخص می کند.»

دیدگاه‌ها