کد خبر : 1511507 | 22 اسفند 1396 ساعت 12:38 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

در روز ناکامی ستاره های ایرانی 

عملکرد خوب خارجی های ذوب آهن

ذوب آهن در روزی که می توانست با یک پیروزی ، قدمی بزرگ به سمت صعود بردارد مقابل الوحده شکست خورد تا سرنوشتش در دو بازی آینده رقم بخورد.

عملکرد خوب خارجی های ذوب آهن

به گزارش" ورزش سه" ذوب آهن در روزی که تیم خوب ماه های اخیر نبود با سه گل مغلوب الوحده ای شد که هفته گذشته در اصفهان با دو گل مغلوبش کرده بود. در این بازی اما ستاره های مطرح ذوب آهن مثل مرتضی تبریزی، اکبر ایمانی، بختیار رحمانی و ... عملکرد خیلی خوبی نداشتند و نتوانستند از شکست تیمشان در این بازی جلوگیری کنند. 

 


تعداد کم پاس


تیم الوحده از نظر تعداد پاس در این بازی برتری ویژه ای نسبت به ذوب آهن داشت به طوری که بیشترین تعداد پاس در میان بازیکنان الوحده 64 پاس و در میان بازیکنان ذوب آهن 34 پاس بوده است ضمن این که دقت پاس های بازیکنان الوحده بهتر از نماینده ایران در این بازی است. 

 


بهترین ها


بهترین بازیکنان الوحده از نظر تعداد پاس احمد رشید مدافع و ژوژاک هافبک مجاری این تیم هستند که به ترتیب 64 و 60 پاس داده اند. اما بهترین های ذوب آهن دو بازیکن خارجی این تیم جورجی ولسیانی و استنلی کی روش بوده اند که هرکدام 34 پاس داده اند. اما همانطور که گفته شد دقت پاس های بازیکنان الوحده نیز مانند تعداد پاس هایشان بهتر از ذوبی های بوده است؛ البته پاس های احمد رشید به عنوان یک دفاع وسط شاید ارزش پاس های یک هافبک تهاجمی را نداشته باشد؛ اما این بازیکن که 64 پاس داده 93.8% پاس هایش سالم بوده است. ژوژاک که 60 پاس داده 80% پاس هایش به مقصد رسیده اند؛ اما ولسانی از 34 پاس 79.4% پاس هایش و کی روش از همین تعداد پاس 64.7% پاس هایش سالم بوده است.

 


کمترین ها


اکبر ایمانی در زمان حضورش در میدان با تنها 9 پاس که البته 100درصد آن ها درست بوده کمترین تعداد پاس را داده است. البته او در نیمه دوم توسط امیرقلعه نویی از زمین بیرون آمد. مرتضی تبریزی و سید محمد حسینی هر دو وینگر تیم ذوب آهن در این بازی با 13 پاس در رده کمترین تعداد پاس قرار دارند. حسینی 84.6% پاس هایش سالم بوده و تبریزی تنها 53.4% پاس هایش به مقصد رسیده است. نکته جالب اما اینجا است که بختیار رحمانی هافبک تهاجمی ذوب آهن نیز در این بازی 22 پاس داده که 72.7% درصد پاس هایش درست بوده است. شاید بتوان علت ناکامی ذوب آهن را از همین تعداد پاس های رد و بدل شده به خصوص در میان بازیکنان میانی و تهاجمی دو تیم جستجو کرد.

دیدگاه‌ها