کد خبر : 1511649 | 23 اسفند 1396 ساعت 00:17 | 49.9K بازدید | 0 دیدگاه

به انتخاب مخاطبان کافه بازار

آنتن، پرطرفدارترین اپلیکیشن سال 1396

به انتخاب مخاطبان کافه بازار، برنامه آنتن موفق شد با اختلاف بالا عنوان پرطرفدارترین اپلیکیشن سال 1396 را به نام خود ثبت کند.

آنتن، پرطرفدارترین اپلیکیشن سال 1396

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که مدت زمان زیادی از زمان آغاز به کار برنامه آنتن نمی گذرد این تلویزیون اینترنتی موفق شد خود را به بهترین نحو به مخاطبان معرفی کند. آنتن که پیش از این بارها با استقبال و ترافیک بالایی از سوی کاربران خود مواجه شده بود، اکنون خود را به عنوان یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های موجود به تثبیت رساند.


چندی پیش و طی فراخوانی از سوی اپ کافه بازار، انتخاب بهترین اپلیکیشن به رای گیری گذاشته شد و در نهایت برنامه آنتن موفق شد با اختلاف بالا و کسب 47% کل آرا عنوان بهترین و البته محبوب ترین اپلیکیشن را به خود اختصاص دهد.


تلویزیون اینترنتی آنتن، کمتر از یک سال پیش پا به عرصه گذاشت و در مدت زمان فعالیت خود، پخش زنده صدها مسابقه و رقابت های گوناگون در رشته های مختلف ورزشی را در دستور کار خود قرار داد و موفق شد کاربران خود را در جریان مستقیم رقابت های مهم دنیای ورزش بگذارد.


پخش مراسم های ورزشی مختلف و مهم در داخل و خارج از کشور یکی دیگر از اهداف تلویزیون اینترنتی آنتن است که تاکنون با بهترین کیفیت در دستور کار گرفته است. مراسم های مختلفی همچون قرعه کشی جام جهانی، قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، قرعه کشی لیگ برتر ایران، قرعه کشی جام حذفی ایران، انتخاب بهترین های فوتبال دنیا از جمله برنامه ها و مراسم هایی است که توسط سایت و برنامه آنتن پخش زنده شد.


پخش برنامه های تولیدی ورزشی به مناسبت های مختلف دیگر هدف مهم سایت و برنامه آنتن است که تاکنون به بهانه های مختلف و در رابطه با اتفاقات مهم دنیای ورزش در دستور کار قرار گرفت.


اهداف و برنامه های بسیاری در دورنمای آنتن دیده می شود و همانطور که تاکنون تنوع و کیفیت بالای خدمات ارائه شده، با استقبال بالای مخاطبان و کاربران مواجه شده است از این به بعد نیز اتفاقات جدید و البته خلاقانه ای در راه خواهد بود تا سایت و برنامه نوپای آنتن بتواند محبوبیت خود را پایان ناپذیر کند.

دیدگاه‌ها