کد خبر : 1511672 | 23 اسفند 1396 ساعت 08:59 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

سیدجلال، فرمانده سرخ ها در پیروزی بزرگ

سیدجلال حسینی پس از چند نمایش معمولی، بار دیگر درخششی قابل توجه در ترکیب تیم پرسپولیس داشت.

به گزارش "ورزش سه"، او در دیدار با السد و استقلال، سیدجلال همیشگی نبود و روی گل ها نیز تاثیر داشت و این موضوع، کمی هواداران پرسپولیس را نگران کرده بود؛ اما عملکرد بسیار خوبش در مقابل الوصل نشان داد که او همچنان جزو بهترین مدافعان فوتبال ایران است.

 

سیدجلال حسینی بارها دروازه پرسپولیس را نجات داد. او 4 بار موفق به این کار شد که 3 تا در نیمه دوم و یکی در 45 دقیقه ابتدایی مسابقه بود. کاپیتان تیم پرسپولیس 1 توپ گیری هم داشت که در سمت راست خط دفاعی بود.

 

به نوعی سیدجلال پس از نفوذهای صادق محرمی که تعدادشان زیاد هم نبود، به خوبی سمت راست را پوشش میداد و اجازه حرکت به بازیکنان تکنیکی الوصل را نمی داد.

 

همچنین در کنار شجاع خلیل زاده نیز به خوبی فابیو لیمای خطرناک را کنترل کرده و اجازه خودنمایی به او ندادند. لیما 5 بار در محوطه جریمه پرسپولیس حاضر شد که هیچ یک منجر به شوت نشدند و این نشان از هوشمندی خط دفاع پرسپولیس و فرمانده آن ها دارد.

 

حسینیِ 36 ساله تا حداقل یک فصل دیگر هم فرمانده تیم پرسپولیس خواهد بود و باید عملکرد فعلی را تداوم بخشد تا سرخ ها در لیگ هجدهم نیز همچون فصل جاری موفق باشند. قرمزها در مسابقات آسیایی تنها 3 گل خورده اند تا همچون لیگ برتر بهترین خط دفاع را از آن خود کنند.

 

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها