کد خبر : 1511676 | 23 اسفند 1396 ساعت 09:19 | 38.9K بازدید | 0 دیدگاه

پایان بدون گل برای آقای گل

یک نود دقیقه؛ آخرین شانس علیپور برای حسن ختام

آقای گل پرسپولیس و لیگ برتر فوتبال ایران نتوانست در آخرین بازی سال برای تیمش گل بزند و حالا او برای حسن ختام سالش یک نود دقیقه فرصت دارد.

به گزارش" ورزش سه" علی علیپور در آخرین بازی پرسپولیس در سال 96 در 87 دقیقه ای که درون زمین بود، نتوانست برای تیمش گل بزند. او اما با توجه به دعوت شدنش به تیم ملی این شانس را دارد که در آخرین بازی تیم ملی در این سال، با گلزنی یک حسن ختام برای سال خوبی که سپری کرد رقم بزند.


درخشش بدون گل


علی علیپور در لیگ امسال با 17 گل زده در صدر بهترین گلزنان قرار دارد و با ادامه همین روند می تواند در پایان فصل برای اولین بار عنوان آقای گلی ایران را به دست بیاورد. علیپور در لیگ قهرمانان نیز با 3 گل زده این شانس را دارد که در میان گلزنان برتر جای بگیرد؛ هرچند حضور مهاجمان گران قیمت خارجی در فوتبال آسیا و حتی رقیبانی چون مهدی طارمی و مامه تیام، کار دشواری در آسیا برای رسیدن به این عنوان دارد. با این وجود علیپور به عنوان بهترین مهاجم این روزهای پرسپولیس، امید اول تیمش در گلزنی است چرا که منشا دیگر مهاجم این تیم، روزهای افت را سپری کرده و از شرایط ایده آلش فاصله دارد.

 


مهاجم شماره 70 پرسپولیس اما در بازی برابر الوصل نتوانست مانند بازی رفت برای تیمش گل بزند هرچند در طول زمانی که بازی کرد نمایش خوبی داشت. او مثل همیشه بازیکنی دونده و در خدمت تیم بود و در فضاسازی و فشار روی مدافعان حریف خوب عمل کرد. او در این بازی سه شوت زد و هر سه شوتش درون چارچوب بود. او 42 بار توپ را لمس کرد و 22 پاس به همبازیانش داد که حدود 60 درصد از پاس هایش به مقصد رسیدند.

 


پاداش یک سال خوب


علیپور فصل خوبی را سپری کرد و سرانجام نیز توسط کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد. او حالا این شانس را دارد که در بازی دوستانه تیم ملی برابر سیرالئون برای تیم ملی بازی کرده و اولین گل ملی اش را هم به ثمر برساند. اگر این اتفاق بیفتد، او سال خوبش را به بهترین شکل ممکن به پایان خواهد رساند.

 

عکس: امیرحسین خیرخواه - امارات

دیدگاه‌ها