کد خبر : 1511681 | 23 اسفند 1396 ساعت 09:44 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

داورزنی: خادم از لالوویچ بخواهد در این تصمیم تجدیدنظر شود

ایران در پی بازپس گیری میزبانی جام جهانی کشتی

جلسه هماهنگی میزبانی خوزستان برای جام جهانی کشتی فرنگی در وزارت ورزش برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه روز گذشته اتحادیه جهانی کشتی رسما طی نامه ای میزبانی اهواز در جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۸ را لغو کرد، امروز مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دور هم جمع شدند تا برای حل این موضوع فکری کنند.


جالب اینکه خبری از رسول خادم در این جلسه نبود و حمید بنی تمیم به عنوان نماینده فدراسیون کشتی در دفتر محمدرضا داورزنی حاضر شده بود. همچنین شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک و حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان هم در این جلسه حاضر بودند.


محمدرضا داورزنی در این نشست گفت: ایران برای میزبانی این رقابت‌ها صددرصد آماده است. فدراسیون کشتی و آقای خادم از لالوویچ بخواهند در این تصمیم تجدید نظر شود.


شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز تاکید کرد: به تمام کشورهای شرکت کننده در جام جهانی کشتی فرنگی و همینطور کمیته های ملی المپیک آنها نامه ای زده ایم و آمادگی کامل ایران و خوزستان را برای میزبانی مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی اعلام کرده ایم.


افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: آمادگی ما برای میزبانی کامل است و با فدراسیون کشتی و وزارت ورزش و جوانان برای میزبانی شایسته از این رقابت‌ها، برنامه ریزی روشن و دقیقی داشته ایم.

 

1290025

دیدگاه‌ها