کد خبر : 1511726 | 23 اسفند 1396 ساعت 13:13 | 77K بازدید | 0 دیدگاه

حمله شدید نماینده پارلمان بریتانیا به آقای خاص

مورینیو نباید پول کثیف روس ها را قبول کند

کریس برایانت، نماینده حزب کارگر پارلمان بریتانیا، ژوزه مورینیو را به دریافت پول کثیف از روس‌ها متهم کرد.

مورینیو نباید پول کثیف روس ها را قبول کند

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته خبر حضور مورینیو به عنوان تحلیل گر در طول جام جهانی در شبکه RT که تحت حمایت روسیه است  منتشر شد. این تصمیم با انتقادات بسیاری همراه بود و گفته می‌شود که مورینیو برای 5 روز حضور در این شبکه، 1.7 میلیون پوند دریافت خواهد کرد. حال کریس برایانت مدعی شد که مورینیو برای حضور در این شبکه و همکاری با RT، "پول کثیف" دریافت کرده است.

 

او گفت:" به نظر من، این پول کثیفی که مورینیو دریافت خواهد کرد، مستقیما از خزانه دولت روسیه پرداخت می‌شود."

 

 

1260238

 

 

دیگر نماینده حزب کارگر، استفن داوتی نیز در حمایت از هم حزبی خود گفت:" شخصیت‌ها ، گزارش‌گر‌ها و تحلیل گر‌های بزرگ دنیای ورزش باید مراقب باشند که همکاری با ماشین تبلیغاتی پوتین نداشته باشند. شبکه RT همواره با نقش بازی کردن سعی داشته برای خود وجهه بخرد ولی دستوراتش را مستقیما از کرملین دریافت می‌کند. سوال‌ها و بحث‌های جدی درباره میزبانی روسیه در جام جهانی مطرح شده است. از شخصیت‌های مهم فوتبال می‌خواهم که دوباره درباره تصمیماتشان فکر کنند، اینکه آیا از همکاری با پوتین راضی هستند یا نه."

 

شبکه RT یا همان Russia Today ، اخیرا انتقادات تندی علیه سیاست‌مدارهای فرانسوی و آمریکایی که علیه پوتین صحبت کرده اند ، مطرح کرده و روز دوشنبه، پارلمان بریتانیا درخواست کرد که حق پخش این شبکه در منطقه بریتانیا لغو شود.

 

 

1290076

 

 

اتحادیه فوتبال انگلیس هنوز صحبتی درباره اینکه کاهش روابط بریتانیا و روسیه می‌تواند چه تاثیری بر جام جهانی داشته باشد، مطرح نکرده ولی کارشناسان معتقدند این موضوع تاثیری بر عملکرد انگلیس در جام نخواهد داشت.

 

ترزا می، نخست وزیر انگلیس، اخیرا با انتشار گزارشی جدید از مسمومیت جاسوس انگلیسی با سم اعصاب، ارتش روسیه را به این ترور متهم کرد که همین موضوع باعث شده روابط دو کشور در چند روز اخیر رو به تیرگی برود.

دیدگاه‌ها