کد خبر : 1511728 | 23 اسفند 1396 ساعت 12:45 | 43.1K بازدید | 0 دیدگاه

حکایت گروه تراکتور در هفته ای که گذشت؛

با ۴ تساوی؛ نه خانی آمد، نه خانی رفت!

جایگاه تیم های گروه A لیگ قهرمانان در هفته اخیر تغییری نکرد.

با ۴ تساوی؛ نه خانی آمد، نه خانی رفت!

به گزارش "ورزش سه"، در یک هفته اخیر دیدارهای دور سوم و چهارم مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب برگزار شد و حالا تنها دو بازی دیگر برای هر کدام از تیم ها باقی مانده است. در گروه اول این رقابت‌ها که تراکتورسازی ایران، الاهلی عربستان، الغرافه قطر و الجزیره امارات حضور دارند بازی‌های هفته سوم و چهارم اهمیت بسیار زیادی داشت از جمله اینکه الاهلی به دنبال تثبیت و تداوم صدرنشینی خود در گروه بود و نماینده ایران می خواست ناکامی دو هفته اول را جبران کرده و به کورس مدعیان صعود اضافه شود.

 

 تراکتورسازی در این هفته به صورت رفت و برگشت با الجزیره امارات دیدار کرد. شاگردان ساغلام در بازی رفت خود با وجود این که میهمان حریف بودند نمایش خوبی را ارائه دادند و یک تساوی ارزشمند کسب کردند؛ این نتیجه تبریزی ها را امیدوار کرد که با پیروزی خانگی در بازی برگشت هدفی را که از قبل داشتند محقق کنند. بازی برگشت دو تیم هم که در ورزشگاه یادگار امام تبریز انجام شد، نتیجه بهتر از تساوی برای تراکتورسازی نداشت و این تیم مجددا با وجود عملکردی بهتر و موقعیت هایی بیشتر از حریف، تنها به یک امتیاز از این دیدار رسید.

 

در دیگر دوئل این گروه تیم های الاهلی و الغرافه به صورت رفت و برگشت به مصاف هم رفتند. هفته گذشته در شب پراشتباه والنتین کووالنکو، داور ازبکستانی بازی، دو تیم در قطر به یک تساوی رسیدند تا بازی دوم در عربستان نقش تعیین کننده ای پیدا کند. دیدار برگشت این دو تیم هم دیشب در شهر جده برگزار شد. در شب خاصی که مهاجم ایرانی الغرافه سپری کرد و در نهایت به گلزنی برای قطری ها منجر شد، الغرافه و الاهلی به یک تساوی دیگر رسیدند.

 

بدین ترتیب جدول حال حاضر گروه A لیگ قهرمانان دقیقا مشابه جدول گروه پس از هفته دوم است و تنها ۲ امتیاز به همراه ۲گل زده و ۲ گل خورده به هریک از تیم ها اضافه شده است.


در این گروه الاهلی با ۸، الجزیره و الغرافه با ۵ و تراکتور با ۲ امتیاز به ترتیب اول تا چهارم هستند.

دیدگاه‌ها