کد خبر : 1511729 | 23 اسفند 1396 ساعت 12:47 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

اگر رسول اصرار دارد، وزارتخانه جانشینش را انتخاب کند

یزدانی‌خرم: استعفای خادم قابل پیش بینی بود

رئیس سابق فدراسیون کشتی گفت: اینکه فقط چند نفر به واسطه نزدیک بودن رابطه‌شان با رئیس در فدراسیون باشند،‌ غلط است.

یزدانی‌خرم: استعفای خادم قابل پیش بینی بود

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اصرار رسول خادم بر استعفایش از فدراسیون کشتی این روزها از برخی نام ها به عنوان گزینه های جانشینی او نام برده می شود. محمدرضا یزدانی خرم که قبل از روی کار آمدن خادم ریاست فدراسیون را برعهده داشت، درباره بلاتکلیفی این روزهای کشتی نظر خود را عنوان کرده است.


یزدانی خرم که ۶ سال سابقه ریاست فدراسیون کشتی را دارد، گفت: مدیریت در فدراسیون‌های ورزشی نه ‌تنها کشتی همین‌طور بوده که بعد از مدتی هر رئیسی یا به عناوین مختلف کنار گذاشته شده یا خودش رفته است. اکثرا هم به دلیل تغییرات، عدم پشتیبانی لازم بوده و این بار هم رسول خادم چنین صحبتی را مطرح کرده است. فدراسیون کشتی، یکی از فدراسیون‌های پرزحمت و پرخرج در ورزش ایران به شمار می‌رود که در ٥ رده سنی و در ٢ رشته آزاد و فرنگی باید در مسابقات مختلف شرکت کند و همه هم از این رشته توقع دارند. این اعزام‌ها و آماده کردن این تعداد کشتی‌گیر هزینه زیادی را می‌طلبد. زیربنایی کار کردن در شهرستان‌ها کار بسیار سختی است که قطعا از عهده تنها رئیس فدراسیون برنمی‌آید. 


وی در ادامه به نقش پررنگ کادر مدیریتی فدراسیون کشتی اشاره کرد و افزود: متاسفانه یا خوشبختانه همه، نتیجه را نگاه می‌کنند و اگر کشتی موفق نباشد، اولین متهم رئیس فدراسیون و ضعف او به شمار می‌رود. در شرایط فعلی که به‌نظر می‌رسد رسول خادم دستش از ورزشکاران باکیفیت به اندازه کافی خالی مانده، تحت فشار زیادی قرار می‌گیرد و بودجه هم یکی از مسائلی است که در تمام کشور در وضع چالشی قرار دارد. تمام فشارها در فدراسیون کشتی روی دوش رئیس است و اگر خادم بخواهد به کارش ادامه دهد، باید از کادر قوی‌تری استفاده کند. من قبلا هم گفته‌ام که خادم باید از مدیران باتجربه و کاربلدتری کنار خودش استفاده کند تا در این شرایط سخت به کمکش بیایند. اینکه فقط چند نفر به واسطه نزدیک بودن رابطه‌شان با رئیس در فدراسیون باشند،‌ غلط است. 


رییس سابق فدراسیون کشتی در پایان گفت: از نظر من این شرایط برای رسول خادم قابل پیش‌بینی بود چون او بالاخره روزی از این همه فشار خسته می‌شد.حالا هم اگر رسول خادم بر کناره‌گیری خود اصرار دارد، وزارت ورزش باید برای انتخاب جانشین او اقدام کند چون درنهایت کشتی از این بلاتکلیفی لطمه خواهد خورد.

 

نیما افلاکی

دیدگاه‌ها