کد خبر : 1511766 | 23 اسفند 1396 ساعت 16:59 | 116.3K بازدید | 0 دیدگاه

رویترز خبر داد:

پیشنهاد ایران به کی روش : تا 2019 بمان

خبرگزاری رویترز ادعا کرده است که مسئولان فوتبال ایران به کارلوس کی روش پیشنهاد داده اند که قراردادش را تا سال 2019 تمدید کند.

پیشنهاد ایران به کی روش : تا 2019 بمان

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کارلوس کی روش تا پایان جام جهانی 2018 روسیه به عنوان سرمربی تیم ملی ایران به فعالیت می پردازد و پس از آن قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال تمام شده می بیند، خبرگزاری رویترز خبری را روی خروجی های خود مبنی بر پیشنهاد تمدید قرارداد فدراسیون فوتبال ایران به این مربی پرتغالی قرار داده است. 

رویترز خبر مربوط به پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران به کارلوس کی روش را از یکی از نزدیکان کی روش نقل کرده است. این منبع عنوان کرده است این پیشنهاد تا سال 2019 و تا پایان رقابت های جام ملت های آسیا خواهد بود.

این منبع آگاه به رویترز گفت:" کارلوس کی روش از این پیشنهاد بسیار خوشحال است و به آن افتخار می کند زیرا نه تنها نشان دهنده تشکر از او به خاطر عملکرد گذشته اش است، بلکه به معنای اعتماد به او در مسیر پیش رو است. کارلوس متوجه شد که مسئولان فوتبال ایران خواستار ادامه همکاری با او هستند و این پیشنهاد او را بسیار تحت تاثیر قرار داد زیرا این از سوی کشوری است که در آن اشتیاق زیادی برای فوتبال وجود دارد و هواداران حمایت فوق العاده ای از تیم نشان می دهند."

در صورتی که این قرارداد امضا شود، مرد پرتغالی فوتبال ایران پس از حضور در دومین جام جهانی به همراه تیم ملی ایران، دومین رقابت های جام ملت های آسیا را نیز روی نیمکت تیم ملی ایران خواهد نشست تا ناکامی دوره قبل را جبران کند. 


حال باید دید روند مذاکره مسئولان فدراسیون فوتبال با این مربی چطور پیش خواهد رفت و آیا باز هم می توانیم او را روی نیمکت ایران ببینیم یا باید در انتظار جانشین وی بمانیم.


خبرنگار: مریم خردمند

1290116

1290117

1290115

دیدگاه‌ها