کد خبر : 1511782 | 23 اسفند 1396 ساعت 18:03 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

اوج مناقشات میان انگلیس و روسیه؛

انگلیس جام جهانی را تحریم خواهد کرد؟

روابط سیاسی انگلیس و روسیه به شدت تیره و تار شده و این موضوع ممکن است در آینده تیم ملی انگلیس تاثیرگذار باشد.

انگلیس جام جهانی را تحریم خواهد کرد؟

 

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر و بعد از سوء قصد به جان یک جاسوس روسیه ای، ترزا می نخست وزیر انگلیس صحبت های تندی را علیه پوتین و دولت روسیه مطرح کرده که ممکن است روی شرایط تیم ملی نیز تاثیرگذار باشد.

 

1290128

 

ترزا می گفت: "به این نتیجه رسیده ایم که روسیه با استفاده از ماده ای سمی عامل سوءقصد به جان جاسوس سابق روسیه است. در واکنش به این رفتار، انگلیس 23 دیپلمات روس حاضر این در کشور را اخراج کرده و تمامی روابط خود را با مسکو به حالت تعلیق در می آورد. پوتین راه اشتباهی در پیش گرفته و اقدام او یک عمل تند علیه انگلیس و اروپاست."

 

همچنین ترزا می مدعی شد هیچ یک از اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا و اعضای اتحادیه فوتبال انگلیس از جمله رئیس آن نیز به روسیه سفر نمی کنند و همه مقامات رسمی انگلیس جام جهانی را تحریم خواهند کرد.

 

اما داستان ممکن است طی روزهای آتی جدی تر شود زیرا سیاسیون افراط گرا در انگلیس پیشنهاد تحریم جام جهانی را نیز مطرح کرده اند که هنوز واکنش خاصی را از سوی اتحادیه فوتبال یا مقامات بالاتر به همراه نداشته است.

 

به هر حال شرایط وخیمی میان انگلیس و روسیه تنها چند ماه پیش از آغاز جام جهانی برقرار شده و این اتفاق ممکن است در آینده تیم ساوت گیت تاثیرگذار باشد.

دیدگاه‌ها