کد خبر : 1511795 | 23 اسفند 1396 ساعت 18:43 | 100.9K بازدید | 0 دیدگاه

علی قربانی یا جابر انصاری در جاده خوشبختی

پلن استقلال در نبود تیام چیست؟

مصدومیت مهاجم سنگالی استقلال در شرایطی که استقلال باید روز سیزدهم فروردین ماه به مصاف الریان برود اردوی این تیم را با شوک بزرگی روبرو کرده است.

پلن استقلال در نبود تیام چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، مامه تیام بازیکنی است که در یک ماه و نیمی که با استقلال قرارداد امضا کرده است، بین این تیم با سایر تیم ها اختلاف سطح ایجاد کرده است و خیال خط هافبک این تیم راحت است که با کمترین موقعیت ممکن او می تواند کار حریفان را تمام کند.


در اهمیت حضور تیام در استقلال همین را بس که او 3 روز بعد از عقد قرارداد با استقلال در بازی با سیپدرود در هفته بیست و چهارم لیگ برتر و بدون این که تمرینی با تیم کرده باشد 30 دقیقه در زمین بازی حاضر شد و از بازی با الهلال که در ترکیب استقلال به میدان رفت در مجموع 5 بازی 6 گل به ثمر رسانده است که یک شروع فوق العاده برای این مهاجم سنگالی محسوب می شود.


اما مامه تیام که تک گل استقلال را در بازی برگشت برابر العین زد، در دقیقه 60 بازی عضله همسترینگش آسیب دید و احتمالا باید چند هفته دور از میادین باشد تا استقلال حالا برای بازی های پیش رو در لیگ برتر و البته لیگ قهرمانان آسیا دنبال جانشین مناسب برای او باشد.


اما پلن وینفرد شفر در نبود تیام چیست؟ در مورد استقلال این نکته را نباید فراموش کرد که این تیم پیش از این محسن کریمی و مهدی قائدی، دو بازیکن تهاجمی خود را هم تا پایان فصل از دست داده است و با این شرایط شفر انتخاب زیادی برای جانشینی تیام ندارد.


شفر در حال حاضر برای جانشین تیام دو انتخاب دارد، او می تواند از علی قربانی در خط حمله استفاده کند، بازیکنی که تا قبل از تیام حضور ثابتی در ترکیب استقلال داشت و نتوانست مشکل گلزنی استقلال را حل کند تا شفر مجبور شود یک مهاجم تمام کننده را به تیمش اضافه کند.


اما گزینه بعدی جابر انصاری است، بازیکنی که هرچند محبوبیت زیادی بین هواداران استقلال ندارد؛ ولی نمی توان کتمان کرد که هر زمان در ترکیب این تیم قرار می گیرد تاثیری مثبتی در روند تهاجمی تیمش دارد. جابر انصاری به خوبی خود را در موقعیت گل قرار می دهد؛ اما ضربات آخر او در حدی خوب نیست که بتواند مشکلات گلزنی استقلال را حل کند.


هرچند هنوز میزان دقیق دوری تیام از میادین مشخص نیست؛ اما نباید فراموش کرد استقلال یکی از مهره های بدون جانشین خود را از دست داده است و بی تردید برای اینکه روند گلزنی استقلال متوقف شود، خط هافبک این تیم باید بیشتر از قبل برای مهاجمان تیم شان موقعیت گلزنی درست کنند.

دیدگاه‌ها