کد خبر : 1511805 | 23 اسفند 1396 ساعت 18:39 | 52.2K بازدید | 0 دیدگاه

با پشتوانه دفاع منسجم سرخپوشان؛

رکورد کلین شیت آسیا در دستان بیرانوند

علیرضا بیرانوند با ثبت سه کلین شیت در چهار دیدار ابتدایی لیگ قهرمانان آسیا بهترین رکورد را در قاره آسیا به خود اختصاص داده است.

رکورد کلین شیت آسیا در دستان بیرانوند


به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس از چهار دیدار ابتدایی خود در لیگ قهرمانان آسیا سه پیروزی و یک شکست به دست آورده و با کسب 9 امتیاز در کنار السد قطر، شانس بسیار بالایی برای حضور در مرحله گروهی دارد.


یکی از نکات جالب توجه تیم پرسپولیس که او را از 32 تیم دیگر حاضر در مسابقات منحصر می کند، ثبت سه کلین شیت طی سه دیدار است که هر سه با حضور علیرضا بیرانوند گلر ملی پوش سرخ ها رقم خورده است.

 

1290146

1290151


بیرانوند به لطف خط دفاعی منسجمی که برانکو برای پرسپولیس فراهم آورده، توانسته تنها گلر مسابقات لقب بگیرد که این رکورد را تا پایان هفته چهارم ثبت کرده است.


البته در تنها شکست سرخپوشان که در قطر رقم خورد، این گلر سه بار دروازه خود را باز شده دید و انتقادات زیادی نیز نسبت به او مطرح شد، اما نمایش او در سه دیدار دیگر نشان می دهد که سرخپوشان علاوه بر خط دفاعی در چارچوب دروازه نیز، بازیکنی مطمئن را در اختیار دارند که به سادگی تسلیم حریفان نمی شود و نمایش خوب او در دیدار برگشت برابر الوصل بار دیگر این موضوع را ثابت کرد.

 


در زیر آمار بیرانوند مقابل السد و نسف قارشی و همچنین دو دیدار رفت و برگشت برابر الوصل آورده شده است؛ آماری که نشان می دهد بیرانوند علیرغم ثبت سه کلین شیت، در تعداد سیوها میان 10 دروازه بان برتر قاره قرار ندارد و در واقع مدافعین سرخپوش به جز دیدار برابر السد، اجازه هنرنمایی به مهاجمین حریف نداده اند.  در سوی دیگر می بینیم که رشید مظاهری گلر سبزپوشان اصفهانی که خط دفاعی منسجمی پیش روی خود نمی بیند، با 19 سیو در میان سه گلر برتر قاره از این حیث قرار دارد؛ البته حسین حسینی گلر آبی پوشان پایتخت نیز که در مقابل الهلال عربستان در ترکیب تیم جایی نداشت، با 13 سیو  طی سه مسابقه آمار بسیار خوبی ثبت کرده است.

 

 

1290148

1290147

1290149

1290150

دیدگاه‌ها