کد خبر : 1511839 | 24 اسفند 1396 ساعت 00:06 | 70.5K بازدید | 2 دیدگاه

سومین تیم انگلیسی هم حذف شد

بارسلونا 3-0 چلسی: صعود با همکاری مسی و کورتوا!

بارسلونا در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3-0 چلسی را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

بارسلونا 3-0 چلسی: صعود با همکاری مسی و کورتوا!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ارنستو والورده که در دیدار قبلی در استمفورد بریج با خوش شانسی به تساوی 1-1 رسیده بودند، در دیدار امشب با نمایشی بهتر توانستند با سه گل پیروز شوند و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 3 دقیقه از بازی سپری شده بود که لیونل مسی گل اول را به ثمر رساند. روی همکاری مسی و عثمان دمبله بود که ستاره آرژانتینی در سمت چپ دروازه چلسی صاحب موقعیت شد و در حالی که زاویه کاملا بسته بود، توپ را از بین پاهای تیبو کورتوا وارد دروازه کرد.

 

1290200

 

بعد از این گل بازیکنان چلسی ابتکار عمل را در دست گرفتند و چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه بارسا ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند.

 

حملات چلسی ادامه داشت و بازیکنان این تیم به دنبال این بودند که هرچه زودتر گل تساوی را وارد دروازه حریف کنند؛ اما این بارسا بود که در دقیقه 20، به گل دوم رسید. اشتباه سسک فابرگاس در میانه زمین باعث شد تا مسی صاحب توپ شود و بعد از به هم ریختن خط دفاعی چلسی، با یک پاس عرضی، دمبله را صاحب موقعیت کرد و ستاره جوان فرانسوی هم با یک شوت تماشایی، توپ را به طاق دروازه آبی ها کوبید.   

 

1290198

 

بعد از این گل باز هم این بازیکنان بارسا بودند که حملات بیشتری روی دروازه حریف داشتند و می توانستند خیلی زود به گل سوم برسند، اما این اتفاق رخ نداد. در دقیقه 37، چلسی در آستانه باز کردن دروازه بارسا قرار گرفت اما ضربه ویلیان را تراشتگن دفع کرد و توپ بعدی هم که به ژیرو رسید، توسط اومتیتی بلوکه شد.

 

در دقایق پایانی این نیمه چلسی فشار بیشتری روی دروازه میزبان وارد کرد و چیزی نمانده بود که در آخرین دقیقه به گل برسند اما شوت مارکوس آلونسو روی یک ضربه آزاد به تیر دروازه برخورد کرد تا نیمه اول با همان دو گل به سود بارسا به پایان برسد.

 

نیمه دوم با حملات چلسی آغاز شد اما چیزی نمانده بود که اشتباه کورتوا، کار دست این تیم بدهد و بارسا به گل سوم برسد اما خود او که توپ را پشت محوطه جریمه به سوارز سپرد، با یک واکنش خوب، ضربه ستاره اروگوئه ای بارسا را دفع کرد.

 

حملات چلسی ادامه داشت اما تلاش بازیکنان این تیم برای ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه بارسا ثمری نداشت. در مقابل این آبی و اناری ها بودند که در دقیقه 63 به گل سوم رسیدند. روی پاس خوب سوارز بود که مسی توانست مدافعان چلسی را پشت سر بگذارد و با یک ضربه محکم، توپ را از بین پاهای کورتوا وارد دروازه کند.

 

 

1290206

 

 

بعد از این گل بازی تا اندازه ای از تب و تاب افتاد و بازیکنان چلسی که دیگر امیدی نداشتند، با فشار کمتری حمله می کردند اما در دقایق پایانی بار دیگر حملات آبی ها شدت گرفت و بازیکنان این تیم چند بار تا آستانه زدن گل پیش رفتند و حتی یک بار ضربه سر رودیگر به تیر دروازه برخورد کرد؛ اما در نهایت دروازه بارسا باز نشد و بازی با پیروزی 3-0 آبی  و اناری ها به پایان رسید.

دیدگاه‌ها