کد خبر : 1512035 | 25 اسفند 1396 ساعت 12:13 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: آینده ام در چلسی به جام بردن ربطی ندارد

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی مدعی شد که جام بردن تاثیری در آینده او در چلسی ندارد.

کونته: آینده ام در چلسی به جام بردن ربطی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، کونته در فصل اول حضورش در چلسی موفق شد قهرمان لیگ برتر شود ولی آنها در دفاع از  عنوان قهرمانی ناکام بودند و سیتی تا  به اینجا با اختلاف صدرنشین بوده است. شکست در نیمه نهایی جام اتحادیه مقابل آرسنال، آنها را از دیگر جام فصل بازداشت و همچنین باختی که مقابل بارسا در نوکمپ داشتند، آنها را از چمپیونزلیگ نیز حذف کرد. حالا چلسی تنها برای جام حذفی می‌جنگد ولی کونته معتقد است که آینده اش به جام بردن ارتباطی ندارد.

 

 

1278510

 

 

او گفت:" موضوع جام بردن یا نبردن نیست. فکر می‌کنم عملکرد یک مربی نه بر اساس پیروزی ها بلکه بر  اساس پیشرفت تیم و ارزش‌های باشگاه باید بررسی شود.  فکر می‌کنم این تیم می‌تواند از جهت کیفیت و تجربه پیشرفت کند. می‌توانیم از هر جهت بهتر کار کنیم. من به دنبال پیروزی نیستم، من به تلاشم در جهت پیشرفت تیم ادامه خواهم داد."

 

کونته درباره قرار گرفتن در بین 4 تیم برتر لیگ گفت:" اگر در هر بازی مثل دیدار با بارسلونا بازی کنیم، بله شانس قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر را داریم. فکر می‌کنم اتفاقات مثبت زیادی رخ داده، به خصوص در دیدار مقابل بارسا و به نظرم در بازی بعدی با انگیزه بالایی ظاهر خواهیم شد."

دیدگاه‌ها