کد خبر : 1512158 | 26 اسفند 1396 ساعت 09:32 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی اسپال - یوونتوس

دو تیم اسپال و یوونتوس، امروز در ورزشگاه پائولوماتزا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی اسپال - یوونتوس

به گزارش"ورزش سه"، یوونتوس هفته هاست که خللی در کسب پیروزی هایش ایجاد نشده و توانسته یکی پس از دیگری رقبا را شکست دهد و امتیازات را کسب کند. همین روند خوب و دو بازی امتیاز از دست دادن ناپولی باعث شد تا یوونتوس بار دیگر به صدر جدول فوتبال ایتالیا بازگردد و در مسیر هفتمین قهرمانی پیاپی در سری آ گام بردارد.  آنها 74 امتیاز تا به اینجای فصل کسب کرده اند و رقابت نزدیکی با ناپولی پیش رو خواهند داشت که احتمالا این رقابت تا بازی نهایی لیگ به طول بینجامد.

 

 

1284240

 

 

در آن سو اسپال با 24 امتیاز در رده هفدهم قرار گرفته است. آنها تنها 5 پیروزی تا به اینجای فصل داشته اند و 14 شکست به ثبت رسانده اند که همین موضوع باعث شده در بین قعرنشینان و از کاندیدهای سقوط باشند. آنها در 6 بازی اخیرشان، 3 شکست، 2 پیروزی و 1 تساوی به دست آورده و باید دید که می‌توانند سدی بر راه یووه باشند و یا شکست می‌خورند.

 

دو تیم تا به حال یک بار به مصاف یکدیگر رفته اند که یووه موفق به کسب پیروزی شده است. بوریلو و ماتیلو غایبین اسپال است و کوادرادو و برناردسکی نیز به علت مصدومیت نمی‌توانند یووه را همراهی کنند و همچنین بن عطیه نیز به علت محرومیت غایب خواهد بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1290555

دیدگاه‌ها