کد خبر : 1512560 | 28 اسفند 1396 ساعت 00:07 | 52.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره پرتغالی، دروازه بان مراکش را گلباران کرد

رئال مادرید 6-3 خیرونا: تمرین گلزنی رونالدو به بونو

رئال مادرید در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 6-3 خیرونا را شکست بدهد و به رتبه سوم جدول لالیگا برگردد.

رئال مادرید 6-3 خیرونا: تمرین گلزنی رونالدو به بونو

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار خیرونا نمایش شجاعانه ای در سانتیاگو برنابئو داشت اما در نهایت این رئالی ها بودند که به لطف درخشش کریس رونالدو و چهار گل او توانستند به سه امتیاز این دیدار برسند. نکته قابل توجه اینکه دروازه بان خیرونا، یاسین بونو، احتمالا دروازه بان اول مراکش در جام جهانی خواهد بود و رونالدو در این دیدار، شیوه های مختلف باز کردن دروازه او را تمرین کرد. 

رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که رونالدو در دقیقه 3 گل اول بازی را به ثمر برساند اما دروازه بان خیرونا با یک واکنش عالی، توپ را دفع کرد.

 

برتری رئالی ها ادامه داشت و بعد از اینکه این تیم در دقیقه 7 یک موقعیت خوب دیگر را از دست داد، سرانجام در دقیقه 11 توانستند به گل برسند. روی پاس در عرض تونی کروس در محوطه جریمه بود که کریس رونالدو با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه خیرونا فرستاد.

 

1290944

 

1290943

 

بعد از این گل بازیکنان میهمان پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 15 کار را به تساوی بکشند اما ضربه سر پورتو از کنار دروازه به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد اما باز هم این بازیکنان خیرونا بودند که موقعیت های خطرناک تری روی دروازه رئال ایجاد می کردند و سرانجام در دقیقه 29 به گل تساوی رسیدند. روی یک ضربه خطا از سمت راست محوطه جریمه رئال بود که ارسال گراندل در مقابل دروازه به استوانی رسید و او هم با ضربه سر، کار را تمام کرد.

 

1290946

 

1290949

 

 

رئالی ها که برتری شان را از دست رفته می دیدند، در ادامه پیش کشیدند و در دقایق پایانی نیمه اول بر بازی تسلط داشتند اما نتوانستند به گل برسند و نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

نیمه دوم را رئال هجومی تر آغاز کرد و خیلی زود به گل دوم رسید. در دقیقه 48 بود که روی یک حرکت تیمی و پاس در عمق کریم بنزما، کریس رونالدو در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

برتری رئال بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و رونالدو می توانست در دقیقه 55 سومین گل خود و تیمش را بزند اما ستاره پرتغالی نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

 

ولی تنها 4 دقیقه بعد، رونالدو پایه گذار گل سوم رئال شد. او که روی ارسال زمینی بنزما صاحب موقعیت شده بود، با یک پاس کوتاه، لوکاس واسکس را صاحب موقعیت کرد و او هم با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه یاسین بونو فرستاد.

 

با این گل هم حملات رئال فروکش نکرد و این تیم در دقیقه 64 به گل چهارم رسید. روی حرکت خوب آسنسیو بود که بنزما صاحب موقعیت شد اما ضربه محکم او را بونو به طور ناقص دفع کرد. توپ برگشتی مقابل رونالدو قرار گرفت و او هم دروازه خالی را به راحتی باز کرد تا حساب کار 4-1 شود.

 

خیرونا بعد از این گل خیلی سریع واکنش نشان داد و در دقیقه 67، استوانی گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. این بار روی ارسال بورخا گارسیا از سمت چپ بود که استوانی بالاتر از مدافعان رئال، ضربه سر را زد و دروازه کیلور ناواس را باز کرد.

 

برتری خیرونا ادامه پیدا کرد اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند و موقعیت های نصفه و نیمه این تیم هم با بی دقتی، یکی بعد از دیگری از دست می رفت.

 

در مقابل، رئال در دقیقه 86 توسط گرت بیل به گل پنجم رسید. روی یک پاس در عمق عالی از لوکا مودریچ بود که بیل با بونو تک به تک شد و با یک ضربه نه چندان محکم، بار دیگر اختلاف را به سه گل افزایش داد.

 

اما بازیکنان خیرونا که نمی خواستند به راحتی تسلیم شوند، در دقیقه 88 به گل سوم رسیدند. روی ضربه کرنر گرانل، این بار هم مدافعان رئال در زدن ضربه سر تعلل کردند و خوانپی حساب کار را 5-3 کرد.

 

ولی این هم پایان کار نبود و رئال در اولین دقیقه از وقت های تلف شده به گل ششم رسید. کروس که پاس گل اول را به رونالدو داده بود، این بار هم برای او موقعیت سازی کرد و ستاره پرتغالی رئال با یک بغل پای دقیق، توانست کار را تمام کند تا کهکشانی ها در این دیدار جذاب به پیروزی 6-3 برسند.

دیدگاه‌ها