کد خبر : 1512604 | 28 اسفند 1396 ساعت 11:15 | 57.7K بازدید | 0 دیدگاه

چهارم شدن در لیگ دست خودمان است؛

رئیس الغرافه: غیبت طارمی دلیل باخت ما بود

رئیس باشگاه الغرافه قطر این تیم را آماده کسب مقام چهارم لیگ ستارگان و ورود به قطرکاپ می داند.

رئیس الغرافه: غیبت طارمی دلیل باخت ما بود

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال الغرافه در هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر مقابل العربی شکست خورد و موقعیت خود در رده چهارم جدول را تهدید شده دید. حالا در فاصله یک بازی تا پایان فصل، این تیم با ام صلال هم امتیاز است و در صورت از دست دادن امتیاز در بازی آخر ممکن است جایگاه چهارم را از دست بدهد. محمود الغزال پس از شکست الغرافه در خصوص شرایط این تیم گفت: ما برای چهارم شدن در لیگ هنوز شانس داریم تا بتوانیم پس از لیگ در رقابت های قطرکاپ بازی کنیم. نتیجه گیری در زمین در اختیار بازیکنان ماست. در هفته آخر لیگ با القطر بازی داریم و پس از آن پنجمین دیدار لیگ قهرمانان را مقابل الجزیره امارات برگزار می کنیم.

 

رئیس باشگاه الغرافه درباره بازی مقابل العربی افزود: کارت قرمزی که دروازه بان ما در این بازی گرفت روی نتیجه تاثیرگذار بود. همچنین غیبت مهدی طارمی یکی دیگر از دلایل باخت ما بود؛ اما با این حال از بازیکنان تیم به خاطر تلاشی که انجام دادند، تشکر می کنم. در دیدار مقابل القطر ما برای پیروزی تلاش می کنیم و باید چهارم شدن در لیگ را تضمین کنیم. خوشبختانه قرار گرفتن در جمع مربع طلایی لیگ قطر دست خودمان است و با همین برد به دست می آید.

 

محمود الغزال درباره بازی هفته آخر رقیب مستقیم خود یعنی ام صلال هم گفت: ام صلال با تیم سقوط کرده ی المرخیه بازی دارد و ما از این تیم درخواست داریم در بازی آخر جلوی ام صلال هم به همان شکل قوی همیشگی در زمین حاضر شود.

 

او درباره حضور احتمالی تیمش در قطرکاپ اظهار داشت: اگر بتوانیم در جمع چهار تیم بالای جدول قرار بگیریم، در قطرکاپ هم به شکل خوبی حاضر می شویم و آماده این رقابت ها هستیم. الغزال در پاسخ به این سوال که اگر در قطرکاپ با الدحیل روبرو شوید چقدر کار سخت می شود، گفت: ما نه بهتر و نه ضعیف تر از 3 تیم دیگر بالای جدول لیگ قطر هستیم. ما تیم بسیار خوبی داریم و 5 بازیکن تیم ملی اصلی و 5 بازیکن تیم ملی جوانان قطر را در ترکیب داریم که این اتفاق برای نخستین بار در چندسال اخیر می افتد. همچنین در کنار این 10 ملی پوش، چند لژیونر داریم که بسیار باکیفیت هستند. در صورت روبرو شدن با الدحیل در قرعه کشی قطرکاپ، توانایی شکست این تیم را هم داریم و بدانید که باخت سنگین ما مقابل الدحیل در دور برگشت لیگ دلایل خاص خود را داشت و تفاوت زیادی با بازی احتمالی ما مقابل این تیم در قطرکاپ دارد.

دیدگاه‌ها