کد خبر : 1512897 | 02 فروردين 1397 ساعت 14:13 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

گیگز: گرت بیل در جام چین بازی خواهد کرد

رایان گیگز، سرمربی تیم ملی ولز مدعی شد که گرت بیل در جام چین شرکت خواهد کرد، هرچند که قرار نیست ریسکی روی ستاره رئال انجام شود.

گیگز: گرت بیل در جام چین بازی خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، بیل در وقفه ای که برای بازی های ملی ایجاد شده، به چین سفر کرده تا در رقابتی چهار جانبه با حضور تیم‌های چین، اروگوئه و چک شرکت کند. ستاره 28 ساله اخیرا از مصدومیت بازگشته ولی در بازی آخر رئال مقابل خیرونا موفق به گلزنی شد. گیگز خود را برای اولین حضور روی نیمکت ولز آماده می‌کند و مدعی شد که از بیل در این رقابت ها استفاده خواهد کرد.

 

 

1291285

 

 

او گفت: بله البته از بیل استفاده می‌کنیم. البته در ابتدا باید ببینیم شرایط آنها چگونه است و این موضوع را از خودشان سوال می‌کنیم، اینکه باید آنها را فیکس کنیم، باید یک نیمه فرصت دهیم، یک ساعت یا .... . ما می‌توانیم 6 تعویض انجام دهیم و خیلی از بازیکنان ما، فرصت زیادی داشته اند و خیلی از انها نیز نداشته اند بنابراین باید بالانسی ایجاد شود."

رئال نگران حضور بیل در چین است و گیگز ادامه داد:" خیلی مهم است که ارتباطمان با باشگاه ها را حفظ کنیم. من با زیدان صحبت نکرده ام ولی با بیل حرف زده ام. در چند ماه اخیر به صورت دائم با او حرف زده ام. احمق نیستم زیرا در مهم ترین مقطع فصل قرار داریم. اگر ریسک مصدومیت باشد، به بیل بازی نخواهم داد."

دیدگاه‌ها