کد خبر : 1512981 | 02 فروردين 1397 ساعت 23:57 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ساوتگیت به صحبت های وزیر خارجه بریتانیا

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، با کم اهمیت دانستن صحبت های اخیر بوریس جانسون، وزیر خارجه بریتانیا، ادعاها در مورد عدم وجود امنیت کافی در روسیه برای جام جهانی را رد کرد.

واکنش ساوتگیت به صحبت های وزیر خارجه بریتانیا

به گزارش "ورزش سه"، به دنبال تلاش برای ترور یک جاسوس سابق روس در خاک انگلیس، تنش بین دو کشور بالا گرفته است. انگلیسی ها ادعا کردند که این اقدام توسط دولت روسیه صورت گرفته و دو کشور دیپلمات های کشور دیگر را از خاک شان اخراج کرده اند.

 

در این بین بوریس جانسون، وزیر خارجه بریتانیا، اعلام کرد که جام جهانی 2018 برای ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، همان نقشی را خواهد داشت که المپیک 1936 برای آدولف هیتلر داشت؛ صحبت هایی که ساوتگیت علاقه ای به آن نشان نداد.

 

1238881

 

او به خبرنگاران گفت:" به اینکه وزیر امور خارجه به چه فکر می کند، کمترین علاقه ای ندارم. من سال گذشته برای جام کنفدراسیون ها در روسیه بودم و آنجا حدود 15 هزار هوادار شیلیایی بودند؛ یک جو فوق العاده ای در ورزشگاه بود. مثل بقیه جام های جهانی که من آنجا بودم.

 

به نظر می رسد من باید به سوال های مختلفی پاسخ بدهم اما هیچ دلیلی ندارد که ما به جام جهانی نرویم. چیزی که بیش از همه در ذهن ماست، امنیت است اما دلیلی برای نگرانی در این مورد وجود ندارد.

شخصا به جام جهانی خواهم رفت. من در روسیه بوده ام و در آنجا احساس آرامش می کنم."

دیدگاه‌ها