کد خبر : 1513349 | 05 فروردين 1397 ساعت 17:04 | 106.8K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش: می‌خواهم در ذوب به کارم ادامه دهم

مهاجم برزیلی ذوب آهن در مدت کوتاه حضورش در فوتبال ایران عملکرد جالب توجهی را از خود به جا گذاشته است.

کی‌روش: می‌خواهم در ذوب به کارم ادامه دهم

به گزارش “ورزش سه”، کی‌روش استنلی یکی از خریدهای مناسب قلعه نویی بود و به خوبی توانست در ذوب آهن عملکرد مثبتی از خود به جا بگذارد. مهاجمی که به خوبی از فیزیک خود سود می‌برد و اکنون نیز از علاقه‌اش به ماندن در ذوب‌آهن هم در سال جدید صحبت می‌کند.


طی این مدت باید از مراسم خاص سال نوی ایران شناخت پیدا کرده باشی؟


من هیچ اطلاعی از نوروز در ایران نداشتم و خیلی مشتاق بودم که آن را تجربه کنم و ببینم چیست که انقدر در موردش همه جا صحبت می‌شود. من همیشه دوست دارم در هر کشوری که هستم خودم را با شرایط و آداب و رسوم آنجا مطابقت بدهم و یکی از مواردی که همیشه برایم جالب بوده مراسم کشورهای مختلف در سال جدید است. طبیعتاً همه‌‌جای دنیا سال جدید را جشن می‌گیرند و مردمش خوشحال هستند و این موضوعی است که بیشترین اهمیت را دارد.
 
آیا خانواده‌ات هم در ایران سکونت دارند؟


خیر آنها در برزیل هستند و متاسفانه در تعطیلات هم فرصت این را پیدا نمی‌کنم که به آنها سر بزنم چرا که برنامه فشرده بازی‌های ما تعطیلی چندانی در اختیارمان نمی‌گذارد و باید خیلی زود تمرینات را شروع کنیم و آماده بازی با تراکتورسازی و بازی با الدحیل شویم که دو بازی خیلی مهم هستند.
 
خانواده‌ات را برای تفریح به ایران نمی‌آوری؟


در حال حاضر فرصتش فراهم نیست و دوست دارم زمانی که لیگ تعطیل است و فرصت بیشتری دارم آنها را به ایران بیاورم و جاهای دیدنی ایران را با هم ببینیم.
 
در طول تعطیلات یک بازی سخت با تراکتورسازی دارید. این بازی را چطور می‌بینی؟


همانطور که گفتم بازی بسیار سخت و البته مهمی است. ما باید جایگاه دوم جدول را حفظ کنیم و تا پایان لیگ در این جایگاه بمانیم و برای همین نیاز داریم تمام بازی‌های باقی مانده‌مان را ببریم و تراکتورسازی هم گام اول ما در این راه است. امیدوارم سال جدید را با پیروزی شروع کنیم.
 
چقدر از تراکتورسازی شناخت داری؟


می‌دانم تیم خوبی است و طرفداران زیادی دارد. بازی رفت مقابل این تیم نبودم ولی می‌دانم تیم خوبی هستند و بازیکنان و کادرفنی خوبی دارند. 3 نفر از دوستان ما هم به این تیم رفته‌اند و آرزوی موفقیت برایشان دارم.
 
فکر می‌کنی بتوانی دروازه هموطنت(آلمیدا) را باز کنی؟


همه تلاشم را می‌کنم تا در درجه اول برای تیمم مفید باشم و شرایطی رقم بخورد که پیروز شویم و قطعاً در این راه اگر فرصت گلزنی پیدا کنم از آن استفاده خواهم کرد و به تراکتورسازی گل می‌زنم.


 فکر می‌کنی در سال جدید چه اتفاقاتی برای ذوب رقم بخورد؟


برای ذوب‌آهن در لیگ و رقابت‌های آسیایی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم به روند موفقی که داریم ادامه دهیم. از سرمربی تیم قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که زحمات زیادی برای ما می‌کشد. در پایان برای مردم خوب ایران آرزوی سلامتی و موفقیت دارم و سال نو را به همه آنها تبریک می‌گویم و آرزوی سالی خوب برای آنها دارم. آرزوی شخصی خودم هم این است که شرایطی فراهم شود که فصل بعد هم در ذوب آهن بمانم.

دیدگاه‌ها