کد خبر : 1513683 | 08 فروردين 1397 ساعت 10:22 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری تبریز – ایرانجوان بوشهر

لیگ یک / جدال هم بازی های تراکتور دهه هفتاد

سیروس دین محمدی و حسین خطیبی که هدایت دو تیم شهرداری تبریز و ایرانجوان بوشهر را بر عهده دارند، این هفته به مصاف هم خواهند رفت.

لیگ یک / جدال  هم بازی های تراکتور دهه هفتاد

به گزارش "ورزش سه"، شهرداری تبریز و ایرانجوان بوشهر برگزار کننده یکی دیگر از دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر خواهند بود. تبریزی ها که با هدایت سیروس دین محمدی نتایج قابل قبولی را کسب کرده اند، حالا دیگر خیال شان از بقاء در لیگ یک راحت شده و می خواهند با کسب سه امتیاز بازی خانگی جایگاه خود را در جدول ارتقاء دهند. آنها در آخرین دیدار خود در سال 96 در مصاف با آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل دست یافتند و اکنون با 32 امتیاز در مکان سیزدهم قرار دارند.


اما ایرانجوان بوشهر که شرایط خوبی ندارد، چند هفته ای است که حسین خطیبی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می بیند. آنها با قبول چهار شکست متوالی مورد انتقاد شدید فوتبال دوستان بوشهری قرار گرفته بودند. شاگردان خطیبی در دیدار هفته آخر خود با شکست 3 بر 2 راه آهن بالاخره طعم برد را با سرمربی جدید خود چشیدند و با 25 امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفتند.  


این دیدار از آن جهت می تواند مورد توجه قرار بگیرد که سرمربی هر دو تیم از بازیکنان سالهای نه چندان دور تبریز به شمار می روند و حسین خطیبی در این بازی مهمان همشهری های خود خواهد بود.

دیدگاه‌ها