کد خبر : 1513906 | 09 فروردين 1397 ساعت 17:07 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

گل و پاس گل؛ ارمغان تعویض‌های طلایی شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تعویض های خود روند بازی را به سود تیمش تغییر داد.

گل و پاس گل؛ ارمغان تعویض‌های طلایی شفر

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال امروز در هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه تختی به مصاف تیم نفت تهران رفت و موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد حریف خود بگذرد.

 

در این بازی که اکثر دقایق آن با حملات آبی پوشان دنبال می شد، ابتدا محسن بنگر توانست از به هم ریختگی خط دفاع استقلال استفاده کند و گل اول بازی را برای نفت به ثمر رساند. پس از این گل استقلالی ها به حمله های خود افزودند و خیمه سنگینی روی دروازه تیم نفت زدند اما نیمه نخست با همان یک گل به پایان رسید.

 

در نیمه دوم هم روند بازی تقریبا سریع بود و حمله های آبی ها بعضا با ضدحملات خطرناکی از سوی زردپوشان نفت پاسخ داده می شد. وینفرد شفر پس از اینکه موقعیت های تیمش را از دست رفته دید و رضایت کافی از نحوه بازی شاگردان خود نداشت، دست به تعویض زد و امید ابراهیمی و وریا غفوری را وارد زمین کرد. با حضور وریا بار اکثر حملات روی دوش او گذاشته شد و این بازیکن به مرد اول تیمش تبدیل شد. یک حرکت تماشایی و تکنیکی از این مدافع ملی پوش با پاس دقیق او ادامه یافت و ضربه جابر انصاری دروازه نفت را باز کرد. در ادامه هم وریا نمایشی عالی داشت و مقابل تیم پیشین خود بسیار خوب کار کرد.

 

اما دومین گل استقلال که رقم زننده پیروزی شیرین این تیم در نخستین بازی سال جدید بود نیز با تاثیرگذاری مستقیم یکی از تعویضی های شفر به ثمر رسید.  سانتر بلند و دقیق خسرو حیدری  بعد از تیر دوم دروازه نفت، با ضربه امید نورافکن تبدیل به گل شد. نورافکن در نیمه نخست به دلیل مصدومیت فرشید باقری به عنوان یار جایگزین به زمین آمد و توانست گل مهم تیمش را به ثمر برساند.

 

بدین ترتیب دو تعویض از سرمربی آلمانی استقلال، یک گل و یک پاس گل برای این تیم به ارمغان آورد و نخستین برد سال جدید را برای استقلالی ها به ثبت رساند.

دیدگاه‌ها