کد خبر : 1513907 | 09 فروردين 1397 ساعت 17:12 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

افاضلی: تیم بهتر، برنده مسابقه شد

سرمربی نفت تهران گفت که این تیم قطعا در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

افاضلی: تیم بهتر، برنده مسابقه شد

به گزارش "ورزش سه"، هومن افاضلی سرمربی نفت تهران درباره دیدار با استقلال گفت: ما شروع خوبی در بازی نداشتیم و در نیمه اول تیم ما به استقلال احترام گذاشت و بازیکنان ما استرس داشتند اما بعد از 25 دقیقه شرایط ما بهتر شد و به گل رسیدیم. در ادامه نیمه اول هم موفق شدیم بازی را کنترل کنیم.


وی افزود: در نیمه دوم با توجه به تعویض های استقلال و کیفیت بالای بازیکنان، جریان تغییر کرد. ما هم بازیکنانی را به زمین فرستادیم اما نتوانستیم روند بازی را حفظ کنیم و فکر می کنم تیم بهتر بازی را برد.


افاضلی در واکنش به این موضوع که تیم او یک ماه است که در جریان مسابقات نیست، تصریح کرد: در جریان بازی نبودن برای ما و خیلی تیم ها است اما استقلال از این حیث از ما جلو بود. ما یک ماه میان این دو بازی فاصله داشتیم و ما به دلایلی نتوانستیم بازی دوستانه برگزار کنیم و در زمین نیز این موضوع مشهود بود.


سرمربی نفت تهران درباره شانس این تیم برای بقا در لیگ برتر، خاطر نشان کرد: شک نکنید که ما در لیگ برتر باقی می مانیم. ما 4 فینال پیش رو داریم و هر چه به انتهای مسابقات نزدیک تر می شویم، اهمیت مسابقات بیشتر می شود. امیدوارم در دیدارهای بعدی شرایطی ایجاد شود که نتیجه مطلوب کسب کنیم.


او در پایان در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکن زمین کدام چهره بود، پاسخ داد: سوال سختی است زیرا من می خواهم بازیکنان خودم را انتخاب کنم اما قائده این است که از تیم برنده انتخاب شود. اجازه بدهید من دخالت نکنم.

دیدگاه‌ها