کد خبر : 1513959 | 09 فروردين 1397 ساعت 18:39 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع راست استقلال نقطه عطف پیروزی برابر نفت؛

خط و نشان وریا برای رامین

اضافه شدن وریا غفوری به ترکیب تیم استقلال تهران نقطه عطف پیروزی این تیم برابر نفت تهران بود.

خط و نشان وریا برای رامین

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال تهران در دیدار برابر نفت تهران تصمیم گرفته تا از برخی از ملی پوشان خود نظیر امید ابراهیمی و وریا غفوری در ترکیب اصلی تیم استفاده نکند، اما روند بازی با عقب افتادن استقلال به گونه ای پیش رفت که سرمربی آلمانی آبی پوشان تغییراتی در نفرات خود برای کسب پیروزی ایجاد کرد.


پس از اینکه در نیمه دوم و در دقیقه 54 امید ابراهیمی جایگزین بویان شد، وریا غفوری در دقیقه 64 جایگزین داریوش شجاعیان شد تا با حرکتی انفرادی و زیبا پایه گذار گل اول استقلال تهران باشد و در دقایق پایانی نیز نورافکن گلزنی کرد تا آبی پوشان با سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کنند.


غفوری و رضائیان دو مدافع تیم ملی در سمت راست خط دفاعی به شمار می روند که با توجه به تفکرات کی روش قطعا یکی از آنها در ترکیب اصلی تیم راهی میدان خواهد شد.


در دو دیدار دوستانه سال 97، رامین رضائیان مقابل تونس راهی میدان شد و وریا غفوری نیز مقابل الجزائر 90 دقیقه در میدان بود تا کی روش نشان دهد که همچنان در حال آنالیز این دو برای انتخاب نفر اصلی است.


البته با توجه به اینکه کی روش در مصاحبه های اخیر از آمادگی بالای بازیکنان اروپایی گفته و اعلام کرده که بازیکنان داخلی شرایط بدنی خوبی ندارند، این نمایش خوب در کمتر از 48 ساعت پس از بازی دوستانه برابر الجزائر که با دوندگی 90 دقیقه ای مدافع راست استقلال همراه بود، از سوی وریا غفوری می تواند خط و نشانی برای رامین رضائیان باشد که در فوتبال اروپا به میدان می رود و با توجه به اظهارات اخیر کی روش به ترکیب اصلی نزدیک تر است.

دیدگاه‌ها