کد خبر : 1513989 | 09 فروردين 1397 ساعت 19:13 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

عیدی به مرد آلمانی؛ اولین دبل شفر در استقلال

سرمربی آلمانی تیم استقلال توانست برای اولین بار در این تیم یکی از حریفان را دبل کند.

عیدی به مرد آلمانی؛ اولین دبل شفر در استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در چارچوب رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر توانست در ورزشگاه تختی با نتیجه دو بر یک مقابل نفت تهران به برتری برسد.

 

پیروزی ارزشمند آبی ها مقابل نفت که به سختی هم برای آنها به دست آمد، به نوعی یک عیدی به سرمربی آلمانی این تیم در اولین حضور نوروزی اش در کشور ایران بود. شفر در حدود 7 ماهی که سرمربی استقلال بوده، عملکرد بسیار خوبی داشته و با کارها و تمرینات خود توانسته استقلال را از یک تیم قعر جدولی به یکی از اصلی ترین مدعیان نایب قهرمانی در لیگ تبدیل کند. ضمن اینکه حضور در فینال جام حذفی و البته صدرنشینی در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا هم کارنامه وینفرد شفر در ایران را پربارتر کرده است.

 

اما نکته جالب و خاصی که برد امروز استقلال مقابل نفت داشت، این بود که پیروزی آبی ها مقابل شاگردان افاضلی، رقم زننده اولین دبل وینفرد شفر در تیم استقلال بود. این سرمربی آلمانی نخستین بار مقابل فولاد خوزستان روی نیمکت استقلال نشست که مقابل این تیم به تساوی دست یافت. بازی دوم شفر در استقلال هم دربی پایتخت بود که با باخت یک بر صفر آبی ها به پایان رسید. نخستین برد شفر در تیم استقلال در سومین حضورش روی نیمکت شکل گرفت و او توانست در ورزشگاه آزادی تیم نفت تهران را با نتیجه دو بر صفر از پیش رو بردارد. بدین ترتیب با پیروزی امروز، استقلال توانست برای اولین بار با سرمربی آلمانی خود یک تیم را در لیگ هفدهم دبل کند.

 

شفر این فرصت را دارد که در چهار هفته پایانی لیگ برتر، تیم های گسترش فولاد و سپاهان را نیز دبل کند.

دیدگاه‌ها