کد خبر : 1514305 | 11 فروردين 1397 ساعت 16:03 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

آقایی: ابراز ندامت می‌کنم

مدافع نفت‌تهران می‌گوید هیچ بی‌احترامی به افاضلی نکرده و صحبت‌هایی که درباره خشم او بعد از دیدار استقلال شده را تکذیب می‌کند.

آقایی: ابراز ندامت می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، حامد آقایی مدافع نفت‌تهران از خبر درج شده پیرو اخراجش از نفت با تعجب واکنش نشان می‌دهد و می‌گوید: من زیرنظر آقای افاضلی حتی از لیست 18نفره هم بیرون ماندم ولی هیچ وقت واکنش بدی نشان ندادم و این ها بدخواهان نفت و آقای افاضلی هستند که چنین شرایطی را رقم می زنند و اعلام می کنند این داستان پیش آمده است. در صورتی که من اصلا اعتراضی نسبت به تصمیم سرمربی نداشتم و فقط و فقط به واسطه تعصب پرسپولیسی بودنم بوده که چنین شده، از این بابت هم پشیمانم و ابراز ندامت می کنم.

 

او در ادامه گفت: من تا پایان بازی کنار زمین حضور داشتم و مشغول گرم کردن خودم بودم و همانطور که گفتم به عنوان یک پرسپولیسی باتعصب از باخت برابر آبی‌ها عصبانی بودم فقط همین. اینکه می‌گویند تلویزیون را وسط رختکن شکانده‌ام و با خشم برخورد کردم را قبول ندارم و آن را تکذیب می‌کنم. اگر قرار بر اعتراض بود چهار هفته‌ای می‌شود که با نظر سرمربی تیم بازی نمی‌کنم چطور می‌توانم در مقابل آقای افاضلی که یک مربی بزرگ و بنام هستند و خیلی برای من زحمت کشیده‌اند اینطور رفتار و اعتراضم را بیان کنم. ایشان پس از حضورشان در نفت این تیم را متحول کرده‌اند و مطمئنا با توان فنی بالا این تیم را در لیگ حفظ خواهد کرد.

 

مدافع نفت باوجود توضیح در خصوص ابهامات اخراجش در پایان می‌گوید تسلیم نظر و تصمیم‌گیری افاضلی است: هر تصمیمی آقای افاضلی برای من بگیرند قابل احترام است و هر چه ایشان بخواهند را در دستور کار خودم قرار می دهم تا به بقای نفت در لیگ برتر کمک کنم. ما از ابتدا یک گروه بودیم و همه پشت هم هستیم و می خواهیم با یکدیگر این بار را به سرانجام برسانیم تا بقایمان در لیگ برتر را جشن بگیریم

دیدگاه‌ها