کد خبر : 1514462 | 12 فروردين 1397 ساعت 13:49 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

لادروپ به دنبال جبران خاطرات تلخ مقابل پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال الریان در فاصله کمتر از یک سال دوباره وارد تهران شد و به خوبی می داند چه بازی مهمی برابر استقلال خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الریان فصل قبل با پرسپولیس، الهلال و الوحده امارات هم گروه بود و این تیم برای دومین سال متوالی در سخت ترین گروه منطقه غرب آسیا قرار گرفته است اما لادروپ این بار امیدوار است بتواند از گروهش صعود کرد.


لادروپ فصل قبل برابر پرسپولیس قرار گرفت اما نتایج خوب او برابر این تیم باعث صعود الریان به مرحله یک هشتم نهایی نشد. الریان در بازی رفت موفق شده بود پرسپولیس را با  نتیجه 3 بر یک شکست بدهد و در بازی برگشت هم بازی دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسید.


حالا لادروپ در کمتر از یک سال دوباره به ایران سفر کرده است تا این بار روبروی استقلال، دیگر تیم مهم فوتبال ایران قرار بگیرد. 

 

1292836

 


الریان در قطر با استقلال به نتیجه تساوی دو بر دو رسیده است و لادروپ به خوبی می داند شکست برابر این تیم در بازی فردا شب می تواند به بهای از دست رفتن شانس صعود تمام شود و احتمال این که برابر استقلال تیمش را با ترکیبی محتاط وارد زمین کند زیاد است.


الریان هم اکنون با 6 امتیاز، هم امتیاز با استقلال در رده دوم جدول رده بندی گروهش قرار گرفته است اما چون بازی پایانی این تیم برابر العین مدعی است، کار این تیم کمی سخت تر از شاگردان شفر برای صعود از این گروه است.

 

 

دیدگاه‌ها