کد خبر : 1514486 | 12 فروردين 1397 ساعت 16:08 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی‌خطاب به دروازه بان:ستون الریان در آزادی‌هستی!

تیم الریان قطر در اقدامی عجیب با هجده بازیکن به ایران سفر کرد و با همین ترکیب رو در روی استقلال قرار می‌گیرد.

سرمربی‌خطاب به دروازه بان:ستون الریان در آزادی‌هستی!

به گزارش “ورزش سه“، ظهر امروز ، کاروان تیم الریان قطر ، تنها با هجده بازیکن وارد تهران شد که اسامی این نفرات به شرح زیر است : 


عمر بارى، سعود الخاطر، محمد علاء، ویرا، موسى هارون، احمد یاسر، محمد جمعه، احمد عبد المقصود، کومیونگ، دانیال جومو، رودریگو تاباتا، محسن متولى، سباستیان سوریا، عبد الرزاق حمد الله، عبد الرحمن الحرازى، محمد کسولا، على سند النعیمى.


این تیم شب گذشته آخرین تمرین خود در دوحه را انجام داد که تماشاگران زیادی در آن‌ حضور پیدا کرده و‌ علاوه بر حمایت ، از تیمشان خواستند که با دست پر از ایران برگردند و در بازی مقابل استقلال موفق شوند .


در این تمرین ، مربی الریان به طور خصوصی با دروازه بان تیمش ، صحبت‌هایی را انجام داد و به او اعلام کرد ما در بازی مقابل استقلال ، امید زیادی به موفقیت تو داریم . تو به مانند یک ستون برای تیم ما هستی و عملکرد خوبت ، روحیه تیمی ما را بالا می‌برد . هم‌چنین کادرفنی الریان بر روی ضربات ایستگاهی و مهارت تاباتا بر رو این ضربات ، حساب ویژه‌‌ای باز کرده‌اند .


این‌ تیم‌ ظهر امروز بلافاصله بعد از عزیمت به ایران ، در هتل محل اقامت خود ، به آنالیز فنی استقلال پرداخت و از ساعت ۱۸:۳۰ امروز آخرین تمرین آن‌ها در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود .

دیدگاه‌ها