کد خبر : 1514498 | 12 فروردين 1397 ساعت 16:50 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی بدون حضور آنها ممکن نیست

شفر: از روز اول حضورم باید همه بازی‌ها را می‌بردیم

سرمربی استقلال درباره دیدار با الریان در نشست خبری صحبت کرد.

شفر: از روز اول حضورم باید همه بازی‌ها را می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری قبل از دیدار با الریان پیرامون بازی پنجم آبی پوشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد. مشروح این نشست خبری در ادامه می آید:

صحبت های اولیه؟
بازی بسیار بسیار مهمی پیش رو داریم. در 6-7 ماه گذشته بازی های سخت و دشواری را سپری کردیم. امیدوارم برای مسابقه فردا باز هم ورزشگاه پر باشد. یک پیغامی برای هواداران دارم و از آنها می خواهم حتما در ورزشگاه حاضر شوند زیرا به آنها نیاز داریم. امیدوارم باز هم شاهد همان رفتار دیدار با العین و فرهنگ بالای شما باشیم زیرا این موضوع برای تیم و فرهنگ فوتبال ایران مهم است و امیدوارم مانند دیدار با العین، همین شرایط وجود داشته باشد. در مدتی که در ایران هستم، بسیار جنگیدیم و تمرین کردیم و یک پایه خوب ایجاد شده است. یک مقدار مشکل از لحاظ مصدومیت داریم. ما فردا 12 نفر در ورزشگاه داریم که یازده بازیکن داخل زمین و هواداران یار دوازدهم ما هستند. روحیه بازیکنان بالا است و امیدوارم ملی پوشان استراحت کافی داشته باشند. فردا برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم اما الریان تیم خوبی است. ما باید با تمام توان فیزیکی و روحی به مصاف الریان برویم.

 

شناخت استقلال از الریان؟
الریان تاکتیک خود را نسبت به گذشته عوض کرده است. آنها در گذشته 4-4-2 بازی می کردند اما اکنون 3-5-2 یا 3-5-1-1 بازی می کنند. ما امروز تمرین آخر خود را سپری می کنیم و روز گذشته نیز یک تمرین خوب داشتیم و مطمئنم می توانیم تیم خوبی برای بازی فردا داشته باشیم. فردا باید با اعتماد به نفس به میدان برویم و می توانیم برنده باشیم.

 

آخرین وضعیت مصدومان استقلال؟
تیام شاید بتواند یک نیمه بازی کند اما ریسک بالایی دارد. ما او را برای دیدار با الهلال نیاز داریم. مجید حسینی به این بازی نمی رسد و  باقری دو روز قبل مصدوم شد و طبیعی است که وقتی پایه آمادگی جسمانی خوب داشته باشید می توانید کل فصل را بازی کنید. من از روز اولی که آمادم باید همه بازی ها را می بردم و بازیکنان باید بازی می کردند و طبیعی است که مصدوم می شوند. سهرابیان بازیکن خوبی است و در بازی نفت خوب بازی کرد. در ذهن من ترکیب فردا مشخص است اما نمی توانم ترکیب را اعلام کنم.

 

راه های مهار مهاجمان الریان؟
بهترین حالت برای مهار مهاجمان الریان این است که مهاجمان ما بتوانند توپ را نگه دارند. ما نباید اجازه بدهیم که توپ به الریانی ها برسد و آنها توپ را به شماره 9 و 23 برسانند. ما باید بدون ریسک بازی کنیم و اگر بازیکنی توپ را از دست می دهد باید اولین نفر برای پس گرفتن توپ بجنگد.

دیدگاه‌ها