کد خبر : 1514513 | 12 فروردين 1397 ساعت 18:34 | 61.9K بازدید | 0 دیدگاه

جدول رده‌بندی نیم‌فصل دوم لیگ برتر (عکس)

استقلال تهران بیشترین صعود و پارس جنوبی بیشترین نزول در جدول لیگ برتر نسبت به نیم‌فصل اول را داشته‌اند.

به گزارش "ورزش سه" با برگزاری هفته یازدهم از نیم فصل دوم لیگ هفدهم ایستگاه 26 را نیز پشت سر گذاشت تا همچنان ذوب آهن را صدرنشین بلامنازع دور برگشت ببینیم.


استقلال تهران نسبت به بازه زمانی مشابه در نیم فصل اول، نُه پله صعود کرده و بیشترین صعود در جدول را داشته است. استقلالی‌ها در پایان هفته یازدهم دور رفت در رده یازدهم قرار گرفته بودند، اما کسب 24 امتیاز در دور برگشت، آبی‌پوشان را تا رده دوم جدول نیم‌فصل دوم بالا آورده است.


 بیشترین نزول نسبت به بازه زمانی مشابه نیز به تیم پارس جنوبی جم تعلق می‌گیرد. شاگردان مهدی تارتار که در پایان هفته یازدهم دور رفت در رده دوم جدول بودند، دوازده پله نزول داشته و در رده چهاردهم جدول نیم‌فصل دوم ایستاده‌اند.


ذوب‌آهن با کسب 26 امتیاز از 11 بازی عملکرد فوق العاده ای در نیم فصل دوم داشته و میانگین 2.6 امتیاز را در هر بازی ثبت کرده است. ذوبی ها در زمان مشابه دور رفت در رده هفتم قرار داشتند و حالا با اندوخته ارزشمندی که دارند مدعی جدی کسب عنوان نایب قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به شمار می روند. 


پدیده و سیاه جامگان دو تیم مشهدی لیگ هفدهم در حالی در قعر جدول دور برگشت دیده می شوند، که سیاه جامگان سقوط خود را به لیگ دسته اول تقریباً قطعی می داند و پدیده نیز به شدت احساس خطر می کند.

 

1292905

دیدگاه‌ها