کد خبر : 1514878 | 14 فروردين 1397 ساعت 16:53 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

دعوای فدراسیون و کارخانه بالا گرفت

با قطعی شدن انحلال باشگاه بانک سرمایه حالا چالش ها برای انتخاب نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا بالا گرفته است.

دعوای فدراسیون و کارخانه بالا گرفت

به گزارش "ورزش سه"، پس از سومین قهرمانی پی در پی تیم والیبال بانک سرمایه در لیگ ایران، مدیران این باشگاه فورا اعلام انحلال و کناره گیری از لیگ کردند. حالا تکلیف نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا نا معلوم است. از طرفی مسولان خاتم اردکان مدعی شده اند که به عنوان تیم نایب قهرمان شرایط حضور در جام باشگاه های آسیا به عنوان نماینده ایران را دارند.


از طرفی دیگر مصطفی کارخانه می گوید او در تلاش برای جذب اسپانسری جدید است تا همین تیم با نامی دیگر هم در لیگ و هم در جام باشگاه های آسیا حاضر شوند. کارخانه می گوید کار جذب اسپانسر مراحل پایانی خود را طی می کند و شرط آنها برای تیم داری حضور در جام باشگاه های آسیا است.


با تمام این اتفاقات محمدحسین شفقی رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در این باره می گوید:« بر اساس آئین نامه سازمان لیگ هر یک از تیم های لیگ برتر تمایل به واگذاری امتیاز خود به تیم یا باشگاه دیگر را داشته باشند می بایست زیر نظر سازمان لیگ و فدراسیون والیبال این کار انجام شود. این به این معناست که امتیاز خریداری شده فقط بابت جایگزینی و حق شرکت در لیگ های داخلی است. در خصوص نماینده ایران در رقابت های باشگاه های مردان آسیا هم در جلسه آینده هیئت رئیسه فدراسیون که در اواخر فروردین ماه برگزار می شود، پس از بررسی شرایط موجود تصمیم گیری خواهد شد.»

دیدگاه‌ها