کد خبر : 1515115 | 15 فروردين 1397 ساعت 16:16 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

نگرش اداره‌‍ کنندگان فوتبال باید تغییر کند

کریمی بهزادی: کمترین دریافتی لیگ برتر را ما داریم

فرید کریمی بهزادی با ابراز ناراحتی از شرایط حاکم بر تیم استقلال خوزستان ابراز امیدواری کرد تا با توجه به بازی های آسان تر این تیم نسبت به رقبا در لیگ برتر ماندنی شوند.

کریمی بهزادی: کمترین دریافتی لیگ برتر را ما داریم

فرید بهزادی کریمی در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص شرایط تیم استقلال خوزستان گفت: شرایط تیم خدا را شکر با 2 بردی که داشتیم توی جدول امیدوار کننده شد. حالا هم بازی سختی با گسترش در خانه داریم و امیدوارم این شرایط را ادامه دهیم.


وی ادامه داد: خدا را شکر ما نسبت به سایر تیم هایی که در رتبه های پایینی هستند، بازی های راحت تری داریم. امیدوارم بازی های خوبی انجام دهیم و تیم را حفظ کنیم.


بازیکن اسبق سپاهان در خصوص شرایط مالی حاکم بر این تیم نیز توضیح داد: اصلا شرایط مالی مناسبی نداریم. از شروع لیگ هیچی نگرفتیم و فکر می کنم قطعا کمترین دریافتی را در بین تیم های لیگ ما داریم. تیمی هستیم که کمترین قرارداد را داریم ولی همان را هم عمل نکرده اند. داریم بازی می کنیم ولی کمک باشگاهی وجود ندارد. بیشترین بازیکنان ما 10 درصد گرفته اند و با توجه به اینکه فقط 4 بازی تا پایان لیگ باقی مانده اصلا مناسب نیست. ضمن اینکه این طرز نگرش که بازیکنان حتما باید شکایت کنند تا به پولشان برسند اصلا خوب نیست و باید تغییر داده شود. 


کریمی در مورد اینکه با این شرایط و با توجه به اینکه که خیلی از بازیکنان می توانند در پایان فصل به تیم دیگری بروند، چه چیزی انگیزه دهنده به آنها در بازی های پیش رو خواهد بود، اظهار داشت: تمام تلاشمان را می کنیم تا تیممان را نگه داریم تا آینده کاری خومان نیز را حفظ کردیم. ولی مدیران و اداره کننده های تیم نباید به موضوع نگاه کنند و نباید دنباله رو طرز تفکری باشند که تا بازیکن شکایت نکند، پول نمی دهند.

دیدگاه‌ها