کد خبر : 1515287 | 16 فروردين 1397 ساعت 13:44 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهابادی: شانسی برای ماندن در لیگ برتر نداریم

سرمربی سیاه جامگان امیدوار است فردا تیمش با پیروزی برابر استقلال اندک شانس خود را برای بقا در لیگ برتر زنده نگه دارد.

مهابادی: شانسی برای ماندن در لیگ برتر نداریم

به گزارش "ورزش سه"، داود مهابادی در نشست خبری قبل از بازی با استقلال پاسخ حبرنگاران را داد:

 

 جوانمردانه بازی می‌کنیم


تیم ما شرایط مشخصی در جدول دارد و از هفته‌های قبل این وضعیت برای مشکی‌پوشان به وجود آمده بود. 4 بازی باقی مانده و تلاش می‌کنیم بازی‌های خوبی ارائه کنیم و علیرغم اینکه شانسی برای ماندن در لیگ برتر نداریم جوانمردانه بازی کنیم.

 

به جوان هایمان بازی می دهیم


می‌‌خواهیم تا پایان مسابقات بازیکنان جوان ما در کنار بازیکنان بزرگتر بازی کنند و تجربه خوبی برای سال بعد داشته باشند.


سرمربی سیاه جامگان شدم چون از بیکاری خوشم نمی آید


شغل ما مربیان همین است. گاهی چنین وضعیت‌هایی برایمان پیش می‌آید. ضمن اینکه مشکی‌پوشان عقبه‌اش به تیم ابومسلم برمی‌گردد که یک تیم سابقه‌دار است. عباسی هم از دوستان قدیمی ماست و از من درخواست داشت در این چند بازی در کنار تیم باشیم. من هم قبول کردم و قول و قرارهایمان را گذاشتیم. حقیقتش را هم بخواهید از بیکاری خوشم نمی‌آید.


استقلال بهترین تیم ایران است


اگر بخواهیم سه تیم در آسیا را به عنوان آماده‌ترین و سرحال‌ترین در نظر بگیریم، استقلال قطعا یکی از آنهاست و بهترین تیم ایران است. آنها در آسیا هم بازی دارند. ما چون با این تیم بازی داشتیم، روی آن ریزتر شده‌ایم. استقلال تیم خوبی است. مهره‌های خوبی دارد و به هماهنگی هم رسیده است. ضمن اینکه در سال جام جهانی هستیم و این مسئله باعث می‌شود که انگیزه بازیکنان آنها بیشتر شود.

 

تغییر پیاپی تیم؟


برق شیراز تیم خوبی بود و شانس صعود داشتیم اما مشکلات زیاد مالی برای این تیم به وجود آمد. ما در نیم فصل هزینه تهیه بلیط هم نداشتیم. من قصد جدایی نداشتم اما شرایط به گونه ای شد که حتی باشگاه مجبور شد چند بازیکن را بفروشد. در نساجی هم تصمیم مسئولان باشگاه بود که قطع همکاری کنیم. برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم. در مورد ادامه همکاری با مشکی پوشان هم صحبت خواهیم کرد و احتمال ماندن من در این تیم وجود دارد.


من عمران زاده را اخراج نکردم


من بازیکنی را از تیم کنار نگذاشتم. فقط عمران‌زاده با باشگاه قطع همکاری کرد. او بعد از دو هفته به من گفت که مصدومیتش تشدید شده است و مادرش هم بیمار است و می‌خواهد پیش مادرش برود.

 

دیدگاه‌ها