کد خبر : 1515298 | 16 فروردين 1397 ساعت 14:21 | 62.7K بازدید | 0 دیدگاه

شفر: می‌خواهم استقلال را به سطح اول آسیا برسانم

سرمربی استقلال امیدوار است تیمش فردا بتواند با برگزاری حداقل تمرین سیاه جامگان را شکست بدهد و شرایط خود را در جدول رده بندی بهتر کند.

شفر: می‌خواهم استقلال را به سطح اول آسیا برسانم

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر در نشست خبری قبل از بازی با سیاه جامگان پاسخ خبرنگاران را داد:

 

چقدر به صعود ما اطمینان داشتید؟


در ابتدای صحبت‌هایم می‌خواهم در مورد بازی‌های قبلی‌ام صحبت کنم چون بعد از بازی هیجان و احساسات بالا بود. ما بسیار خوشحالیم که چنین عملکردی داشتیم چون پیش از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سخت‌ترین گروه قرار داشتیم. نمی‌دانم اهالی رسانه چقدر به صعود تیم ما امیدوار بودند چون بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم ولی باید از بازیکنان تیمم تشکر و از نتایجی که گرفتیم، ابراز خوشحالی کنیم.

 

تمجید از بازیکنان استقلال


ابراهیمی بازیکن خیلی خوبی است که تیم را به سطح بالاتری می‌برد. در مورد چشمی هم باید بگویم که او هیچ‌وقت به خاطر تغییر پستش اعتراضی نکرد و همیشه عملکرد خوبی داشته است. همچنین سهرابیان بازیکن خوب ماست که قیمت او در ترانسفر مارکت به 300 هزار دلار هم رسیده است.


کسی به شکست سیاه جامگان ایراد نمی گیرد


باید دید که برای بازی فردا کدام بازیکنان ما آماده هستند. اگر تیم حریف ما بازنده باشد کسی نمی‌گوید که چرا بازنده شدند اما اگر بازی خوبی ارائه بدهند همه تعجب می‌کنند. پس ما بازی سختی داریم. هواداران باید به استادیوم بیایند تا ببینیم فردا چه اتفاقی خواهد افتاد.


صعود تیم های ایرانی برای فوتبال ایران خوب است


در رابطه با لیگ قهرمانان و پرسپولیس هم بگویم که خوشحالم که آنها هم به دور بعدی صعود کردند. این برای مجموعه فوتبال ایران خوب است. امیدوارم که ذوب آهن هم به مرحله بعدی صعود کند چرا که برای بازیکنان و فوتبال ایران بسیار خوب است. برای تراکتورسازی هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

نباید سیاه جامگان را دست کم بگیریم


امروز صبح در جلسه آنالیز همین صحبت را به بازیکنان استقلال گفتم که اگر آنها حتی با 80 درصد توان‌شان مقابل حریف بازی کنند ما نمی‌توانیم آنها را شکست دهیم. تیم ما باید با صد در صد توان به مصاف حریف برود و اگر بازیکنی هم نمی‌تواند اینکار را انجام دهد ما می‌توانیم او را تعویض کنیم. بازیکن نباید به خاطر خوشامد رسانه‌ها یا هوادار بازی کند و به خصوص در بازی فردا غرور و تکبر در تیم‌مان نباید جایی داشته باشد.


ماندنم دست من نیست


باور کنید آنچه در فضای مجازی، اینستاگرام و برخی رسانه‌ها مطرح می‌شود، نیست. دستمزد من مسئله‌ای نیست که بخواهم در موردش حرف بزنم. این مسئله‌ای است بین من و باشگاه. دو سه هفته قبل وقتی هنوز کارمان تمام نشده بود گفتم که می‌خواهم استقلال را به سطح اول آسیا برسانم و وقتی این حرف را زدم برخی خبرنگاران لبخند زدند و گفتند غیر ممکن است. اما هیچ چیزی با کار با برنامه و تمرین سخت غیرممکن نیست. من می‌خواهم تعریف بسیار خوبی از باشگاه استقلال انجام شود و اکنون به 70 درصد آن چیزی که می‌خواهم رسیدم و 30 درصد باقیمانده برای فصل آینده است، البته اگر در استقلال باشم، چون این مسئله دست من نیست.

 

من فقط پولم را می خواهم نه بیشتر


من دستمزد منصفانه می‌خواهم نه بیشتر. طبیعی است اگر موفق شوم، دستمزد من بالاتر می‌رود و اگر موفق نباشم دستمزدم پایین می‌آید، مثل خود شما اگر در رسانه‌ها خوب کار کنید دستمزدتان بالاتر می‌رود و برعکس. این مسئله دست رئیس و قائم مقام باشگاه است. ضمن اینکه شنیده بودم وزیر محترم ورزش موافق حضورم در استقلال بوده و می‌خواهم از این طریق از ایشان تشکر کنم که با حضورم در استقلال موافق بوده است.

 

درخواست برای آوردن دستیار ارزان قیمت به استقلال؟


من از این شایعات خبری ندارم. وقتی شما در لیگ قهرمانان هستید نمی‌توانید با کیفیت پایین در آنجا حاضر شوید. من از عملکرد همه دستیارانم خوشحال و راضی هستم. آنها در سطح بالا هستند. ما برای این در آسیا در رده اول گروه هستیم چون سخت کار کردیم. من شرایط پرسپولیس را نمی‌دانم، شاید آن‌ها افراد خارجی بیشتری در کادر فنی داشته باشند. حتی قبل از این‌که من به این‌جا بیایم تعداد دستیاران کادر قبلی بیشتر از حال حاضر بود. شاید قیمت آن‌ها هم بیشتر بوده باشد.

 

صحبتی در مورد جلسات نمی کنم

 

من به شما گفتم که هرگز در مورد جلساتم با مدیران باشگاه در رسانه ها صحبت نمی‌کنم. این یک راز بین ماست و نباید بیرون برود. استقلال نام بزرگی است و شایعات ساخته شده برای این تیم طبیعی است. من در هیچ تیمی این همه شایعات ندیدم. من فقط به این شایعات می‌خندم. قرارداد بدنساز کادر قبلی از کل کادر من بیشتر بوده است. در مورد شایعات از من نپرسید و فقط در مورد بازی فردا سوال کنید.

 

ترکیب هنوز مشخص نیست


هنوز مشخص نیست که چه کسی مقابل مشکی پوشان بازی کند. من به همه حریفان احترام می‌گذارم. بویان هم باید برای ما بازی کند. شاید بهتر باشد که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین برود. او نیاز به اعتماد به نفس بیشتری دارد. او بازیکن بسیار خوبی است و همه ما باید به او کمک کنیم.


 

دیدگاه‌ها