کد خبر : 1515496 | 17 فروردين 1397 ساعت 15:03 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

با این هواداران هر تیمی در بابل مشکل پیدا می‌کند

اسکوچیچ: جام‌حذفی؟فعلا به لیگ‌برتر فکر می‌کنیم

سرمربی خونه به خونه می گوید در حال حاضر به تیم استقلال و بازی فینال جام حذفی فکر نمی کند. این تیم بازی به بازی پیش می رود و فعلا تمرکز خود را روی صعود به لیگ برتر گذاشته است.

اسکوچیچ: جام‌حذفی؟فعلا به لیگ‌برتر فکر می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ که این روزها به همراه تیم خونه به خونه در یک قدمی لیگ برتر قرار گرفته است در مصاحبه با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط این تیم در دیدار برابر شهرداری تبریز، رویارویی با انزلی چی ها و تیم ملوان و حضور در فینال جام حذفی به صحبت پرداخت.


* بازی سختی روبروی تیم شهرداری تبریز داشتید آیا با برتری در این دیدار به لیگ برتر نزدیک شدید؟


 بازی بسیار سختی بود چرا که شهرداری تیم سرسختی بود. تیم هایی که امیدوار به صعود نیستند و یا خطر سقوط را حس نمی کنند روبروی تیم خونه به خونه سعی می کنند بهترین بازی خود را انجام دهند چرا بازیکنان می خواهند خود را ثابت کنند و نشان دهند که توانایی های زیادی دارند. ما بازی به بازی فکر می کنیم و مطمئن باشید تمام تلاش خود را برای صعود به کار خواهیم بست. بهرحال ما در خانه با حمایت هواداران بی نظیرمان روبروی هر تیمی شرایط خیلی خوبی داریم. تشویق نود دقیقه هواداران تیم برای بازیکنان تیم یک انگیزه است و تاثیر مثبتی روی روحیه آنها دارد.


* دیدار بعدی خونه به خونه برابر تیم ملوان بندرانزلی است. تیمی که شما خاطرات فراوانی از آن دارید. نظرتان درباره آن دیدار چیست؟


 بازی برابر ملوان دو بعد دارد. یکی بعد عاطفی آن است و دیگری بعد فنی ملوان قرار گرفتن است. من یک سال با مردم انزلی و تیم ملوان زندگی کردم. دوست دارم باز هم به محله های انزلی بروم. من دوستان زیادی آنجا دارم و دوست مردم انزلی و دوستانم را ببینم. مردم انزلی را خیلی دوست دارم و هنوز هم با برخی از بازیکنان این تیم مانند جلال و یا مازیار در ارتباط هستم و واقعا دوست شان دارم. البته مسئولین این تیم خیلی ناراحت و دلگیرم. با وجود اینکه یک سال سخت برای آنها کار کردم آنها به تعهدات خود عمل نکردند.

 
* از نظر فنی چطور؟


 از بعد فنی هم باید بگویم من تعدادی از بازیهای تیم ملوان را دیده ام. بازی هایی که از این تیم دیده ام به نظرم از قوی ترین تیم های لیگ یک است و فوتبال بسیار خوبی ارائه می دهد. امیدوارم سال دیگر ملوان بتواند روند بهتری داشته باشد و صعود کند. برابر این تیم وقتی وارد زمین می شوم تمام خاطرات را کنار می گذارم و تمام تمرکزم را روی برتری تیمم می گذارم. البته من مطمئن هستم که هواداران بابلی ما را در این دیدار تنها نخواهند گذاشت و به انزلی خواهند آمد و ما حساب ویژه ای روی آنها باز کرده ایم.


* در رابطه با فینال جام حذفی چه نظری دارید؟


 همان طور که گفتم بازی به بازی پیش خواهیم رفت و پس از برتری در هر دیدار تمرکزمان را روی بازی بعدی می گذاریم. من بازی های استقلال را دنبال می کنم اما طبیعتا تمرکزم روی بازی های لیگ یک است و وقتی به این بازی رسیدیم به استقلال و بازی فینال حذفی هم فکر خواهیم کرد.


* فکر می کنید شانس قهرمانی در جام حذفی دارید؟


** اول باید به لیگ فکر کنیم و صعودمان را به لیگ برتر قطعی کنیم سپس درباره قهرمانی جام حذفی صحبت خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها