کد خبر : 1515611 | 17 فروردين 1397 ساعت 22:24 | 125.6K بازدید | 0 دیدگاه

فقط برای عکس سلفی و تبریک کنار استقلال نباشید؛

منتظری: فقط آمدم تا در مورد شفر صحبت کنم

مدافع ملی پوش استقلال می گوید که اگر قرار است به این تیم کمکی شود، زمانش همین الان است.

منتظری: فقط آمدم تا در مورد شفر صحبت کنم

به گزارش "ورزش سه"، پژمان منتظری مدافع ملی پوش تیم فوتبال استقلال پس از کسب پیروزی 4 بر 1 در مقابل سیاه جامگان گفت: می دانستیم تیم حریف چیزی برای از دست دادن ندارد. نیمه اول خوب نبودیم ولی خدا را شکر در نیمه دوم تغییرات جواب داد و توانستیم بازی خوبی داشته باشیم و شرمنده هواداران نشویم.


وی ادامه داد: در بازی امروز نه وریا را داشتیم و نه خسرو و به همین خاطر بود که بویان در پست غیرتخصصی بازی کرد و بنده خدا هم خوب بازی کرد. نیمه دوم همه چیز خوب شد و بازی را بردیم، چون نیاز داشتیم.
مدافع استقلال در مورد دلیل بازی بد تیمش در نیمه اول بیان کرد: ما نسبت به بازی های قبل، 6 تا بازیکن خوبمان را نداشتیم و مطمئنا تاثیرگذار بود ولی اینقدر بازیکن بزرگ داریم که توانستیم بازی را ببریم.
منتظری در مورد بازی در پست دفاع راست که با ارسال یک پاس گل نیز برای او به پایان رسید، توضیح داد: من قبلا هم بازی کرده بودم در این پست؛ ضمن اینکه در استقلال فرقی نمی کند که کجا بازی می کنی و باید تمام توانت را بگذاری. پاس گلی هم که دادم وظیفه ام بود.


مدافع ملی پوش استقلال در مورد تمدید قرارداد شفر و صحبت هایی که این مربی در خصوص رقم بالای قرارداد دستیاران منصوریان مطرح کرده بود، افزود: من عادت به صحبت ندارم ولی الان فقط می خواهم در این مورد صحبت کنم. باشگاه استقلال راهش را بعد از چند سال بد پیدا کرده و آقای افتخاری هم راهش را پیدا کرده است ولی آقای افتخاری واقعا تنها است و من می بینم. باید به او کمک کرد. بازیکنان و مربیان تیم یک سری مشکلات دارند که آقای افتخاری به تنهایی نمی تواند آنها را رفع کند. این وسط باید هر کسی می تواند، باری از دوش باشگاه بردارد.


وی ادامه داد: آقای شفر نتایج خوبی گرفته و هواداران هم این را می دانند؛ حتی بیشتر از چیزی که فکر می شد، نتایجش خوب بوده است و باید با این مربی مطمئنا تمدید شود. حالا این مربی یک سری خواسته هایی دارد ولی آقای افتخاری تنها است و باید به او کمک شود. اطرافیان باشگاه فقط نباید عکس سلفی بگیرند، اما باید بیایند و کمک کنند. من نمی دانم چه اتفاقاتی افتاده است. من به تمام مربیان احترام می گذارم و کاری به گذشته ندارم و به آنها احترام می گذارم و اصلا هم دوست ندارم وارد این مباحث شوم ولی یک سری مشکلات وجود دارد و ما 7،8 بازی حساس دیگر داریم که تمام فصل ما را تحت تاثیر قرار می دهد. ما باید تماشاگرانمان را که در این فصل کلی اذیت شدند، خوشحال کنیم. در حال حاضر نه قهرمان جام حذفی شدیم و نه لیگ قهرمانان بالا رفتیم. 


منتظری با ابراز امیدواری در مورد تمدید قرارداد با شفر اضافه کرد: آقای شفر خیلی خوب کار کرده و باید کمک شود تا انتظاراتی که دارد، برآورده شود. اگر قرار باشد که فقط زمان بردن پیدایشان بشود که درست نیست. هواداران هم خیلی اذیت شدند و الان وقتی است که باید به آنها کمک کرد.


مدافع ملی پوش استقلال در مورد اینکه منظورش از افرادی که فقط عکس سلفی در مواقع موفقیت می گیرند، چه کسانی هستند، اظهار داشت: ببینید من اسم نمی آورم و اصلا هم کار درستی نیست. ولی الان زمانی است که اگر کسانی می خواهند کمک کنند، باید جلو بیایند. تمام ثمره این یک ساله در این 6 بازی پیش رو است و باید همه با هم کمک کنیم. از قرارداد بازیکنان خیلی مانده و اصلا هم کم کاری نکرده اند. وقتی مربی بازیکنی به این خوبی مثل تیام آورده که به تیم کمک کرده، دیگه همه چیز واضح است و باید کمک کرد.


منتظری در مورد اینکه گفته می شود او و رحمتی با کمک یکدیگر باعث خروج یاورزاده از اردوی تیم شده اند، تاکید کرد: بهشاد را من می شناسم و از دوستان خوب من است. من اصلا در این درگیری نبودم و نمی دانم چه اتفاقی افتاد. درگیری که اتفاق افتاد من جلو رفتم و نفهمیدم چه شد؛ انگار صحبت هایی شده بود. ولی باشگاه استقلال بزرگ است و معمولا همه سعی می کنند، اتفاقاتی که رخ می دهد را بفهمند و این یک چیز طبیعی است.

دیدگاه‌ها