کد خبر : 1516068 | 19 فروردين 1397 ساعت 16:31 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

از نیمکت‌نشینی ناراحتم؛

آل‌کثیر: با افاضلی هیچ مشکلی ندارم

مهاجم تیم نفت تهران می گوید که با وجود تمام مشکلات مالی این تیم، بازیکنان در مقابل پدیده با تمام وجود خود بازی خواهند کرد.

آل‌کثیر: با افاضلی هیچ مشکلی ندارم

عیسی آل کثیر مهاجم تیم فوتبال نفت تهران در خصوص دیدار برابر سایپا و شکست 4 بر 2 برابر این تیم به خبرنگار "ورزش سه" گفت: با این شکست شرایط ما خیلی سخت تر شد. بازی حساسی مقابل پدیده در هفته پیش رو داریم و مهم ترین بازی لیگ ما است. 6 امتیازی است و باید خیلی تلاش کنیم تا بتوانیم در لیگ بمانیم.


وی در مورد شانس تیمش برای ماندن در لیگ برتر اظهار داشت: برای ماندن در لیگ تلاش می کنیم. اختلاف زیادی نداریم و می توانیم تیم های بالاتر از خودمان را بگیریم.


آل کثیر در مورد شرایط نفت تهران و اینکه آیا وضعیت مالی در تیم حل شده، توضیح داد: چند روز پیش شنیدم حاشیه هایی به وجود آمده و مثل اینکه آقای افاضلی قصد داشته که از تیم برود. به هر حال باشگاه قول هایی که داده مثل اینکه  عملی نشده است. مدیران هستند ولی به حرف هایی که می زنند عمل نمی کنند.


مهاجم جنوبی نفت تهران در خصوص شکایت امامی فر و کسر احتمالی امتیاز از این تیم نیز عنوان کرد: این چیزها به ما ربطی ندارد و مدیران باشگاه باید پیگیری کنند. اینقدر مشکل داشتیم که فکر می کنم بدترین سال تمام بازیکنان بوده است. فکرمان اصلا متمرکز نبوده است.


وی در خصوص اینکه برخی بازیکنان نفت می توانند با توجه به پیشنهاداتی که در پایان فصل دارند، از تیم جدا شوند و اینکه با این وجود چه چیزی برای آنها انگیزه خواهد بود تا تمام تلاش خود را به کار بگیرند، افزود: نه وجدانی اذیت می شویم. چند تا بازیکن هستند که پیشنهاد دارند ولی بازیکنانی هستند که جوان هستند و آینده فوتبالی آن ها می سوزد. ضمن اینکه این سقوط در کارنامه همه ما ثبت می شود و هیچ کس دوست ندارد این اتفاق بیافتد و برای همین همه تلاش خود را به کار می گیرند.


آل کثیر که گل های حساسی در این فصل به ثمر رسانده، در مورد دلیل نیمکت نشینی خود در دیدار برابر سایپا و اینکه با هومن افاضلی مشکلی دارد یا خیر اظهار داشت: نه هیچ مشکلی ندارم. پیشنهادات زیادی در نیم فصل داشتم ولی با اصرار مدیرعامل و مربی ماندم. بعد از 2 سال نیمکت نشینی، امسال شرایط خوبی داشتم و نمی دانم چرا نیمکت نشین شده ام واین موضوع واقعا ناراحتم کرده است. من اصلا در مقابل استقلال موقعیتی هم نداشتم و صحبت هایی که مطرح می شود، فوتبالی نیست.


وی ادامه داد: تیم ما 12 روز تمرین نکرد. توجیه نمی کنیم ولی سه سال است که این مشکلات را داریم و الان هم بدترین وضعیت است. شب عید من جیب خالی رفتم خانه و جالب اینکه  قراردادم سنگین هم نیست. کدام فوتبالیست و یا هر شغل دیگری می تواند اینطوری زندگی کند؟ قبلش قرار بود که حواله ماشین بدهند که آن را هم ندادند. بعضی بچه ها با پول دستی رفتند شهرستان و مگر چقدر می شود با این شرایط بازی کرد؟ به هر حال ما هم زن و بچه داریم و دست سه چهار نفر را می گیریم و دوست دارند که وقتی تعطیلات می رویم، به آنها عیدی بدهیم ولی با شرایط فعلی فعلا که هیچ چیز درست پیش نمی رود.

دیدگاه‌ها