کد خبر : 1516144 | 19 فروردين 1397 ساعت 23:30 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری ونگر به بازگشت میخیتاریان تا پایان فصل

با وجود اینکه هنریک میخیتاریان در دیدار آرسنال در برابر زسکا موسکو از ناحیه لیگامنت زانو دچار مصدومیت شد، آرسن ونگر هنوز امیدوار است این هافبک ارمنی خود را در بازیهای پیش رو در ترکیب داشته باشد.

امیدواری ونگر به بازگشت میخیتاریان تا پایان فصل

به گزارش "ورزش سه"، در بازی برابر تیم زسکا مسکو بود که میخیتاریان در دقیقه 61 بازی دچار آسیب دیدگی شد؛ دیداری که با برد 4-1 توپچی ها به پایان رسید. این هافبک اهل ارمنستان که خرید ژانویه آرسنال از باشگاه منچستریونایتد بود  در بازی امروز تیمش در برابر ساوتهمپتون که با پیروزی 3-2 آرسنال به پایان رسید، حضور نداشت و به احتمال زیاد بازی برگشت تیمش در خاک روسیه، در برابر تیم زسکا مسکو را نیز از دست خواهد داد. 


آرسن ونگر همچنین اعلام کرده که حتی اگر این بازیکن 29 ساله تیمش از کمند مصدومیت رهایی یابد، از او در دیدارهای پیش رو در لیگ برتر، در مقابل تیمهای نیوکاسل و وستهام استفاده نخواهد کرد.

 

 

1282273

 

ونگر به وبسایت رسمی باشگاه گفت: "او از ناحیه لیگامنت زانو دچار مصدومیت شده. او بازی روز سه شنبه را از دست خواهد داد و مطمئنا بازی مقابل نیوکاسل را هم. حتی بازی هفته بعد از آن در برابر وستهام. به احتمال قوی این چند بازی را از دست خواهد داد ولی هنوز امیدوارم که در هفته های پایانی فصل قادر به بازی کردن باشد."


در روزی که آرسنال این هافبک 29 ساله را در اختیار نداشت، دنی ولبک با دو گلی که در برابر ساوتهمپتون به ثمر رساند کمک شایانی به تیمش کرد. با این پیروزی آرسنال به ششمین برد متوالی در همه رقابتها دست یافت.

دیدگاه‌ها