کد خبر : 1516182 | 20 فروردين 1397 ساعت 10:20 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم نهایی فدراسیون والیبال از زبان ضیایی؛

خاتم اردکان به جای بانک سرمایه آسیایی شد

رییس فدراسیون والیبال اعلام کرد در صورت عدم حضور بانک سرمایه با این نام در جام باشگاه های آسیا، تیم نایب قهرمان یعنی خاتم اردکان به مسابقات اعزام خواهد شد.

خاتم اردکان به جای بانک سرمایه آسیایی شد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تیم بانک سرمایه به عنوان قهرمان لیگ برتر والیبال ایران باید در مردادماه در رقابت های جام باشگاههای آسیا شرکت می کرد و حتی قرعه کشی این رقابت ها نیز برگزار شده بود؛ به یک باره اعلام انحلال کرد.


بعد از این اتفاق ابهام بزرگی پیرامون معرفی نماینده ایران در جام باشگاههای آسیا به وجود آمده بود. با اینکه خاتم اردکان به عنوان نایب قهرمان گزینه اول محسوب می شد، مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه اعلام کرد این تیم با اسپانسر و نام جدیدی تشکیل می شود و باید امتیاز آسیایی و جهانی اش را هم داشته باشد.


امروز رییس فدراسیون والیبال تصمیم نهایی این فدراسیون اعزام نماینده ایران به آسیا را اعلام کرده است.


احمد ضیایی در خصوص آخرین وضعیت حضور تیم والیبال بانک سرمایه در جام باشگاه های آسیا گفت: مسئولان تیم قهرمان لیگ برتر ایران در حال حاضر به صورت کتبی کناره گیری خود از این رقابت ها  را اعلام نکرده اند؛ اما در جلسه هیات مدیره این تیم که شخصا در آن حضور داشتم مساله کناره گیری مطرح شد. با این حال فدراسیون والیبال کناره گیری بانک سرمایه از لیگ برتر را منوط به نامه کتبی می داند.


وی در ادامه افزود: از نظر فدراسیون والیبال تیم بانک سرمایه قهرمان، خاتم اردکان نایب قهرمان و تیم های شهرداری تبریز و پیکان به عنوان سومی مشترک رسیده اند. در صورتیکه تیم قهرمان موفق به حضور در جام باشگاه های آسیا نشود، تیم نایب قهرمان خاتم اردکان به این مسابقات اعزام خواهد شد. تیم قهرمان تنها در صورت حضور با نام بانک سرمایه در مسابقات به رقابت‌ها اعزام می شود و حضور تیمی با نامی دیگر به جز بانک سرمایه به عنوان قهرمان ایران امکان پذیر نخواهد بود.


احمد ضیایی در پایان خاطرنشان کرد: همچنان از سوی بانک سرمایه نامه کتبی مبنی بر کناره گیری از لیگ برتر به فدراسیون والیبال ارسال نشده است. با این وجود تیم قهرمان و پس از آن نایب قهرمان لیگ نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا خواهد بود. تیمی با عنوان دیگر نیز به عنوان نماینده ایران به میانمار اعزام نمی‌شود.

دیدگاه‌ها