کد خبر : 1516220 | 20 فروردين 1397 ساعت 12:23 | 13.8K بازدید | 1 دیدگاه

دشتی: انگیزه بازیکنان پرسپولیس کار ما را سخت می‌کند

هافبک تیم پارس‌جنوبی جم می‌گوید مشکلات مالی تاثیر زیادی بر روی افت این تیم در نیم فصل دوم داشته و آن‌ها را از کسب سهمیه آسیایی دور کرده است

دشتی: انگیزه بازیکنان پرسپولیس کار ما را سخت می‌کند

به گزارش “ ورزش سه “ تیم پارس‌جنوبی جم که در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر جز پدیده‌های لیگ بود و حتی در مقطعی صدرنشین این مسابقات هم‌ شد ، در نیم فصل دوم علیرغم ارائه بازی‌های قابل قبول ، از نظر امتیاز گیری افت محسوسی را تجربه کرد و با کسب تساوی مقابل فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر ، شانس کسب سهمیه آسیایی را از دست داد . حال علی دشتی ؛ هافبک تاثیر گذار تیم پارس جم در مصاحبه با “ورزش سه“ بیان کرد : متاسفانه ما در نیم فصل دوم امتیازهای زیادی از دست دادیم و خیلی بدشانسی آوردیم. موقعیت‌های ما تبدیل به گل نمی‌شد و همین کارمان را خیلی سخت کرد. از طرفی دیگر تیم به مشکل مالی خورده بود و همین باعث شد که کار ما برای کسب سهمیه آسیایی خیلی سخت بشود. ولی فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است و ما سعی خودمان را می‌کنیم که با نتیجه گیری در سه بازی آخر فصل ، جایگاه خوبی در جدول کسب کنیم.


وی در ادامه در خصوص درخشش در پست غیر تخصصیش گفت : من از شروع فصل سعی کردم که در هر بازی بهترین باشم و خداروشکر توانستم امسال هم به پارس‌جم کمک کنم . ان‌شاالله با توکل به خدا  فصل بعد هم بهتر می‌شوم و نسبت به امسال عملکرد مثبتی از خود نشان می‌دهم .


دشتی در رابطه با بازی‌ این هفته تیمشان با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: خداروشکر بچه ها همه آماده این مسابقه هستند. بازی سختی مقابل این تیم در ورزشگاه آزادی داریم. پرسپولیس هم بدون هیچ استرسی مقابل ما بازی می‌کند. چون آن‌ها قهرمان شده‌اند و همین کار ما را سخت می‌کند. احتمال می‌دهیم آقای برانکو بازیکنانی که کمتر فرصت بازی در لیگ را داشته‌اند به زمین بفرستد و انگیزه‌ی این بازیکنان دشواری مسابقه را بیشتر می‌کند.

دیدگاه‌ها