کد خبر : 1516291 | 20 فروردين 1397 ساعت 18:39 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

کنایه گواردیولا به اشتباهات داوری دیدار با یونایتد

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی مدعی شد دیر یا زود آنها فاتح لیگ قهرمانان خواهند شد.

کنایه گواردیولا به اشتباهات داوری دیدار با یونایتد

 

به گزارش "ورزش سه"، سیتی که در بازی رفت با 3 گل مغلوب لیورپول شد، کار دشواری برای جبران و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان خواهد داشت.

 

گواردیولا گفت: "برای صعود باید نمایشی حرفه ای ارائه داده، فرصت های زیادی ایجاد کنید، هجومی باشید و از شانس هایی که حاصل می شود استفاده کنید، خوب دفاع کنید و سنگربان دروازه شما را نجات دهد.

 

1294653

 

ما باید بازی کاملی را ارائه دهیم چون بازگشت دشوار است. شما 90 دقیقه فرصت دارید و هر چیزی می تواند اتفاق افتد پس ما فقط می توانیم تلاش کنیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.

 

ما نباید درمورد تعداد گلها فکر کنیم. سیتی باید اولین گل را به ثمر رسانده و سپس در مورد دومی فکر کند و بعد ببینیم که آیا می توانیم این روند را حفظ کنیم یا خیر. هر بار که ما با لیورپول بازی می کنیم، بهتر یکدیگر را می شناسیم و شاید بتوانیم راهی بهتر برای شکست آنها پیدا کنیم.

 

ما به فتح عناوین در اروپا نیاز داریم اما رخ دادن این اتفاق بسیار پیچیده است. برای قهرمانی، سیتی به درخشش در چنین شب هایی نیاز دارد. فصل گذشته برای ما بسیار ویژه بود زیرا موفق به غلبه بر بهترین تیم جهان، بارسلونا شدیم.

 

1294652

 

دیر یا زود موفقیت در اروپا برای سیتی اتفاق می افتد، با توجه به آنچه که این باشگاه طی 10 سال گذشته از لحاظ ایجاد امکانات با سرمایه گذاری زیاد انجام داده، دیر یا زود این اتفاق می افتد.

 

من فکر می کنم رسیدن به نیمه نهایی برای دومین بار در تاریخ باشگاه زیبا باشد. من نمی توانم بیش از حد در مورد انگیزه صحبت کنم زیرا نحوه بازی بازیکنان در تمام فصل نشان می دهد که آنها چه می خواهند انجام دهند."

 

گواردیولا در مورد احتمال بازی کردن آگوئرو بعد از تکل دقیقه 90 اشلی یانگ در دربی ابتدای هفته با کنایه گفت: آگوئرو شبیه سازی کرده بود!

دیدگاه‌ها