کد خبر : 1516293 | 20 فروردين 1397 ساعت 17:44 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: حتی صعود بارسلونا هم قطعی نیست!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی شد بازی کردن محمد صلاح مقابل سیتی قطعی نیست.

کلوپ: حتی صعود بارسلونا هم قطعی نیست!

 

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که در خانه با 3 گل برابر سیتیزن ها پیروز شد، شانس زیادی برای صعود به جمع 4 تیم دارد اما کلوپ هیچ چیزی را قطعی نمی داند.

 

دیدار برابر سیتی: "من علاقه ای ندارم لیورپول را بخت اول صعود بدانیم. برتری دور رفت بالاتر از انتظار من بود اما شما همه می دانید که کارهای زیادی پیش روی ماست و من علاقه ای ندارم تیمی را دارای شانس بیشتری بدانم.

 

1294655

 

کیفیت سیتی روشن است و همه قدرت آنها را هنگامیکه در ابتدای فصل 5 گل به ما زد را مشاهده کردند.  همه ما گواردیولا را بهترین مربی جهان می دانیم پس روشن بود که آنها تیمی فوق العاده خواهند بود اما هیچ تیم کاملی در جهان وجود ندارد.

 

فرصت برای رفتن به دور بعد وجود دارد، اما من فکر نمی کنم حتی بارسلونا نیز به صعود اطمینان داشته باشد زیرا همیشه راه برگشت وجود دارد. هم سیتی فرصت بازگشت دارد هم لیورپول شانس صعود به دور بعد، پس هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.

 

من فکر نمی کنم شرایط سیتی در فصل آینده بدتر شود، اما خدارو شکر آنها هم انسان هستند. هیچ کس انتظار 2 نتیجه اخیر سیتی را نداشت اما ما مجبور بودیم بهترین بازی خود را ارائه دهیم و در بازی برگشت نیز همینگونه خواهد بود. وظیفه ما تلاش با همه داشته هایمان در چنین شرایطی است و بازیکنان لیورپول فرصت خوبی برای صعود با عملکرد فوق العاده خود در بازی رفت ایجاد کردند."

 

شرایط محمد صلاح: "نمی توانم با قطعیت بگویم صلاح آماده حضور در این دیدار است . ما ساعت 5 تمرین داریم و باید ببینیم اوضاع او چگونه خواهد بود."

دیدگاه‌ها