کد خبر : 1516333 | 20 فروردين 1397 ساعت 21:15 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سنگربان بارسلونا به خاطره تلخ برابر رم

مارک آندره تراشتگن، سنگربان آلمانی بارسلونا معتقد است رم بازیکنان باکیفیت زیادی در اختیار دارد.

واکنش سنگربان بارسلونا به خاطره تلخ برابر رم

 

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم برتری 1-4 در نوکمپ، تراشتگن معتقد است در ایتالیا کار سختی در انتظار بازیکنان بارسلونا خواهد بود. تراشتگن همچنین در مورد گل از فاصله دور و میانه میدان فلورنزی در سال 2015 صحبت کرد.

 

دیدار برابر رم: "می دانیم که بازی آسانی در انتطار ما نیست و باید با تمرکز وارد میدان شویم. ما باید از برتری دور رفت خودمان دفاع کنیم و با ارائه یک نمایش خوب، به مسیرمان در لیگ قهرمانان ادامه دهیم.

 

1294696

 

با حساب کردن روی کمک یکدیگر و همکاری بین بازیکنان به عنوان یک تیم، شرایط برای همه ما آسان تر خواهد شد و ما می دانیم که در ادامه راه همانند بازی فردا، دیدارهای مهمی پیش رو داریم. رم بازیکنان باکیفیت زیادی در اختیار دارد و ما از حالا نمی دانیم قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد."

 

شرایط بارسلونا: "هواداران بارسا به شرایط ما افتخار می کنند و  این همان چیزی است که ما می خواهیم. ما در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان در شرایط خوبی هستیم و فردا ما یک بازی دیگر پیش رو  داریم که امیدواریم پیروز شویم."

 

گل از فاصله دور فلورنزی در سال 2015: "دریافت این گل اگرچه خیلی باعث تغییر در من نشد، اما من کمی قوی تر و باتجربه تر شدم. چنین گل هایی به ندرت به ثمر می رسد و حالا من بیشتر مراقب ضربات از میانه زمین هستم."

دیدگاه‌ها