کد خبر : 1516604 | 22 فروردين 1397 ساعت 08:30 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

جای خالی اومانیا را چه کسی پر می کند؟

دو مدافع پارسی‌ها آماده مقابله با علیپور

مایکل اومانیا یکی از ارکان دفاعی پارس جنوبی در نیم فصل اول بود و پس از جدایی، مدافعان ایرانی زوج خط دفاع این تیم را تشکیل می دهند.

دو مدافع پارسی‌ها آماده مقابله با علیپور

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم پس از صعود به لیگ برتر به سراغ محمد طیبی رفت که در استقلال خوزستان دو فصل بسیار خوب را پشت سر گذاشته و پس از اینکه این بازیکن به لیگ قطر رفت، از مایکل اومانیا برای ترمیم خط دفاعی خود رونمایی کرد و موفق شد تا هفته دوازدهم لیگ برتر و مصاف با فولاد نمایش بسیار خوبی در خط دفاعی داشته باشد و هیچ شکستی را تجربه نکند.


 اما در زمستان اومانیا به دلیل مشکلات مالی پارس جنوبی را ترک کرد و به کشورش کاستاریکا رفت تا آخرین سال های فوتبالش را در آمریکای جنوبی سپری کند.


 
طی فصل انتخاب زوج قلب خط دفاعی یکی از چالش های مهم و تعیین کننده مهدی تارتار بوده است. حامد نورمحمدی، ایمان سلیمی، مجتبی لطفی و ایمان سلیمی چهار بازیکنی هستند که سرمربی پارس جنوبی جم در دیدار برابر پرسپولیس در اختیار دارد و می تواند از میان آنها دست به انتخاب بزند.


 
سلیمی مدافع 22 ساله تیم پارس جنوبی است که در این فصل و پس از جدایی اومانیا در چند مسابقه به میدان رفت و نشان از یک مدافع قابل اعتماد داشت. علاوه بر این مهدی تارتار سه بازیکن دیگر را نیز در اختیار دارد و به نظر می رسد مهدی تارتار با توجه به اینکه در این دیدار داشتن تجربه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، سرمربی پارس جنوبی از از محمد طیبی به همراه ایمان سلیمی برای مهار بازیکنان هجومی پرسپولیس به خصوص علی علیپور که برای افزایش تعداد گل های خود تلاش می کند، استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها