کد خبر : 1516627 | 22 فروردين 1397 ساعت 09:52 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

افشاردوست: هیچ فشاری برای استعفای من نبود

جابجایی بزرگ در فدراسیون والیبال

دبیر فدراسیون والیبال با قبول سمت جدید در جزیره کیش از این فدراسیون جدا خواهد شد.

جابجایی بزرگ در فدراسیون والیبال

به گزارش  "ورزش سه"، یکی از پست هایی که احمد ضیایی بعد از روی کار آمدنش در فدراسیون والیبال قصد تغییر آن را نداشت، دبیرکلی فدراسیون بود. محمود افشاردوست که در سال های اخیر با داورزنی کار می کرد، توسط رییس جدید هم به عنوان دبیر در مجمع معرفی شد و رای گرفت.


محمود افشاردوست روز گذشته رسما به عنوان رییس شورای ورزش جزیره کیش معرفی و مشغول به کار شد. او بعد از قبول این سمت اعلام کرد دیگر به عنوان دبیر فدراسیون والیبال فعالیت نمی کند و در اولین فرصت بعد از بازگشت به تهران استعفای خود را به دست ضیایی می رساند.


دبیر فدراسیون والیبال درباره کناره گیری اش به "ورزش سه" گفت: این سمت از چندی پیش به من پیشنهاد شده بود و چند روز قبل هم جلسه ای برگزار کردیم تا مذاکره کنیم. خدا را شکر به تفاهم رسیدیم و از این پس در جزیره کیش فعالیت خواهم کرد. به همین دلیل دیگر نمی توانم در فدراسیون حضور داشته باشم.


وی در پاسخ به این سوال که فشاری از سوی رییس فدراسیون برای استعفای او وجود داشت، افزود: دکتر ضیایی از همان روز اول به من لطف داشتند و در مجمع هم رسما بنده را به عنوان دبیر فدراسیون معرفی کردند. باور کنید هیچ فشاری برای رفتن من از فدراسیون وجود نداشت و خودم چنین تصمیمی گرفتم. برای دبیر بعدی فدراسیون نیز آرزوی موفقیت می کنم.

دیدگاه‌ها