کد خبر : 1516707 | 22 فروردين 1397 ساعت 14:50 | 64K بازدید | 0 دیدگاه

مارتین لیبرمن:

آقای مسی؛ گلزنی به ایران و نیجریه مهم نیست

مجری مشهور شبکه فاکس اسپورت آرژانتین و بزرگترین منتقد مسی، حذف بارسا توسط رم را غنیمت شمرد و بار دیگر به مسی تاخت.

آقای مسی؛ گلزنی به ایران و نیجریه مهم نیست

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی هم نتوانست شب گذشته مانع حذف تاریخی بارسلونا در ورزشگاه رم شود. او که از سال 2011 دیگر نتوانسته در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گلزنی کند، امسال هم شرایط مشابهی را تجربه کرد و نه در بازی رفت و نه در بازی برگشت نتوانست دروازه رم را باز کند تا بارسا علی رغم برتری 4-1 بازی رفت، با شکست 3-0 در الیمپیکوی رم از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان باز بماند.

 

 

1295074

 

 

لیبرمن پس از حذف بارسلونا و ناکامی دوباره مسی گفت:« رم یک تیم بزرگ اروپایی نیست و در لیگ قهرمانان هم تاریخ آنچنانی ندارد اما همین تیم به بارسای شکننده سه گل زد و آن را از لیگ قهرمانان حذف کرد. نمی خواهم مسی را مسئول شکست بارسا بدانم و حرفی از روی خصومت بزنم ولی او در این بازی محو شده بود.

من سالهاست که به این نکته اشاره می کنم. برخی با هت تریک مسی برابر تیم های کوچک از خود بی خود می شوند ولی او در برخی بازی های مهم و تعیین کننده غیب می شود. نمی گویم همیشه بلکه اغلب شاهد هستیم که مسی در بازی های مهم فصل که از وی انتظارات زیادی می رود، ناامیدکننده ظاهر می شود.

واضح است که مسی یک نابغه است و کیفیت او را کسی نمی تواند زیر سوال ببرد ولی امشب و در یک بازی واقعی و بزرگ، او مثل بارسلونا یک فاجعه تمام نشدنی بود. این حذف البته که تنها متوجه مسی نیست ولی همیشه از بازیکنی مثل او انتظارات زیادی می رود.

 

 

1295073

 

 

آقای مسی، گلزنی به ایران و نیجریه مهم نیست. زدن گل در بازی برابر صربستان(جام جهانی 2006) که با 6 گل پیروز شدیم هم اهمیتی ندارد. من هم مثل همه آرژانتینی ها دوست دارم تو در جام جهانی سطحی کاملا متفاوت از همه نشان بدهی و مثلا برابر سوئیس، بلژیک و هلند(جام جهانی 2014) تاثیرگذار باشی که نبودی.

من همچنان منتظر ظهور تو در بازی های تعیین کننده و بزرگ هستم و انتظارم از باقی بازیکنان تیم ملی، معمولی و متوسط است. تو بدون شک یکی از سه یا چهار بازیکن برتر تاریخ هستی و امیدوارم در این جام جهانی نظر من را نسبت به خودت تغییر بدهی.»

 

دیدگاه‌ها