کد خبر : 1516773 | 22 فروردين 1397 ساعت 18:30 | 35.9K بازدید | 0 دیدگاه

جوزپ مینگیا:

بارسا تا همین جا پشت مسی پنهان شده بود

ایجنت و استعدادیاب سابق بارسلونا پس از حذف این تیم در لیگ قهرمانان بار دیگر سیاست های خرید آبی اناری ها را زیر سوال برد.

بارسا تا همین جا پشت مسی پنهان شده بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسا شب گذشته برای سومین سال متوالی از رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان باز ماند و به دست رم حذف شد.

 

 

1294974

 

 

جوزپ مینگیا که او را کاشف مسی نیز می دانند، در مصاحبه با کوپه گفت:« سال هاست که از سیاست های خرید باشگاه راضی نیستم و همیشه نیز این را گفته ام.

در سه سال اخیر 600 میلیون یورو صرف خرید بازیکن شده که رقم هنگفتی است ولی وقتی به ترکیب اصلی تیم نگاه می کنید، همان چهره های آشنا را می بینید. قرار نیست مسی همیشه بازی کند و بازیکنانی که شاکله ترکیب اصلی را تشکیل می دهند نیز همیشه در این فرم نخواهند بود. بارسا باید فکری به حال آینده خود کند.

در این فصل بارسا پشت درخشش مسی پنهان شده است. در بازی با سویا ارزش فقط سه بازیکن درون زمین بارسا 350 میلیون یورو بود و فقط مسی حضور نداشت اما دیدید که با کوتینیو، دمبله و پائولینیو، سویا می توانست 4 گل به ما بزند. با ورود مسی بود که ورق برگشت. وابستگی به مسی در بارسا زیاد است و روزی که او ندرخشد، مثل بازی شب گذشته بارسا تاوان سختی پس می دهد.»

 

دیدگاه‌ها