کد خبر : 1516797 | 22 فروردين 1397 ساعت 20:01 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمان آسیا، جنگ سهمیه را داغ‌تر کرد؛

فیروز استقلال را به دل آتش فرستاد

سرمربی پیشین استقلال، با تساوی که امروز از این تیم گرفت باعث حساس تر شدن نبرد نایب قهرمانی لیگ شد.

فیروز استقلال را به دل آتش فرستاد

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین بازی هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر تیم های گسترش فولاد و استقلال تهران در ورزشگاه بنیان دیزل شهر تبریز با هم روبرو شدند.


 
در این بازی استقلالی ها با توجه به شرایط نزدیک جدول رده بندی نیاز به برد داشتند تا بتوانند موقتا ذوب آهن را در رتبه دوم پشت سر بگذارند و یک گام دیگر برای نایب قهرمانی بردارند. در سمت مقابل از نظر موقعیت جدولی این بازی حساسیت چندانی برای گسترش فولاد نداشت؛ اما نبرد فیروز کریمی با استقلال همیشه برای این مربی پراهمیت است.

 

در بازی امروز استقلالی‌ها کار را بهتر از میزبان خود آغاز کردند و در همان ابتدای دیدار توسط علی قربانی به گل رسیدند؛ اما تلاش‌های گسترش برای جبران گل خورده سرانجام جواب داد و رضا خالقی فر توانست با باز کردن دروازه استقلال کار را به تساوی بکشاند و  از ثبت ششمین برد متوالی آبی های پایتخت در لیگ جلوگیری کند.

 حالا با این نتیجه استقلال در امتیاز ۵۸ با ذوب آهن رده دومی مساوی شد و برای ماندن در این رتبه خواسته ای به جز شکست شاگردان قلعه‌نویی در بازی فردا مقابل فولاد ندارد. ضمن اینکه علی دایی هم با سایپایی که این روزها به شدت آماده است، در صورت پیروزی در بازی این هفته خود بالاتر از استقلال خواهد ایستاد و این یعنی نایب قهرمان فصل گذشته لیگ ممکن است در پایان هفته بیست و هشتم در رده چهارم جدول قرار بگیرد.

 

 استقلال اگرچه به فینال جام حذفی راه پیدا کرده و با یک برد مقابل خونه به خونه می‌تواند آسیایی شود، اما کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ برای وینفرد شفر مهم است و کمک زیادی به بالاتر رفتن اعتبار او می‌کند. از همین رو سرمربی آلمانی آبی ها نمی‌خواهد کورس را به ذوب آهن و دیگر تیم‌ها واگذار کند.

 

 علاوه بر فشردگی جدول و نزدیکی امتیازات تیم های مدعی کسب سهمیه آسیایی، دو دیدار سخت و حساس مقابل پیکان و سپاهان در دو هفته پایانی کار تیم وینفرد شفر را سخت تر هم خواهد کرد.

دیدگاه‌ها