کد خبر : 1516966 | 23 فروردين 1397 ساعت 14:50 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

تضاد منافع استقلالی های قدیمی در بنیان دیزل

دو بازیکن قدیمی استقلال روز چهارشنبه با نقش های متفاوت برابر یکدیگر قرار گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، پژمان منتظری و آندرانیک تیموریان دو اسمی هستند که هواداران استقلال در یک دهه اخیر با آنها خاطرات زیادی را سپری کردند. این دو بازیکن که فصل سیزدهم با یکدیگر حضور در جمع 4 تیم برتر آسیا را تجربه کردند و در جام جهانی نیز در کنار یکدیگر برای تیم ملی به میدان رفتند، در بنیان دیزل در شرایطی به هم رسیدند که منافع آنها در تضاد کامل با یکدیگر بود.


منتظری که در غیاب رحمتی و حیدری بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود در شرایطی برابر هم بازی و دوست قدیمی خود برای تشریفات شروع مسابقه قرار گرفت که همچنان برای حضور در دومین جام جهانی خود شانس دارد و امیدوار است تا در این مسابقات به میدان برود. او همچنین کاپیتان آبی پوشان در این نبرد بود و تلاش می کرد تا استقلال را برای کسب ششمین برد متوالی در زمین مسابقه رهبری کند.

 

1295414


از سوی دیگر تیموریان اما نفع دیگری را در زمین دنبال می کرد. تیموریان که با گسترش فولاد فصل آرامی را سپری کرده بود، مانند همیشه در زمین مسابقه برای موفقیت تیم خود جنگید و این بار منافع او در تضاد با منتظری و تیم سابق و محبوب خودش بود.


جالب آنکه این دو بازیکن با وجود فاصله گرفتن از دوران جوانی و اوج خود بهترین بازیکن های استقلال و گسترش در زمین مسابقه بودند تا نشان دهند نسل طلایی اوایل دهه 90، همچنان حرف هایی برای گفتن دارد.


(عکس رضا سعیدی پور)

دیدگاه‌ها